جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

طول

عرض

انتخاب ابعاد

تعداد لامپ

سبک

کلاس استفاده

قیمت

51675 تومان - 1400010 تومان

محصولات تخفیفی

ظروف سرو نوشیدنی

78 محصول وجود دارد
ظروف سرو نوشیدنی

خرید اینترنتی و قیمت انواع ظروف سرو نوشیدنی

شما برای اینکه بتوانید نوشیدنی را برای میهمانان و یا اعضای خانواده خود سرو نمایید نیاز به ظروف سرو نوشیدنی دارید. از جمله ظروف سرو نوشیدنی می توان به : لیوان ، ماگ ، فنجان ، سرویس چای خوری و پارچ اشاره کرد. در خرید اینترنتی ظروف سرو نوشیدنی شما امکان آن را دارید که از میان جنس ها و برند های مختلف کالای...

خرید اینترنتی و قیمت انواع ظروف سرو نوشیدنی

شما برای اینکه بتوانید نوشیدنی را برای میهمانان و یا اعضای خانواده خود سرو نمایید نیاز به ظروف سرو نوشیدنی دارید. از جمله ظروف سرو نوشیدنی می توان به : لیوان ، ماگ ، فنجان ، سرویس چای خوری و پارچ اشاره کرد. در خرید اینترنتی ظروف سرو نوشیدنی شما امکان آن را دارید که از میان جنس ها و برند های مختلف کالای مطابق با سلیقه ی خود را خریداری نمایید. ماننده : ظرف سرو نوشیدنی چینی ، کریستال ، سرامیکی ، فلزی و سفالی. قیمت ظروف سرو نوشیدنی نیز بسته به جنس ساخت و برند سازنده آن دارد. در این بخش از خونه شو برای شما امکان خرید آنلاین ظروف سرو نوشیدنی را از میان کالاهای متنوع و زیبا فراهم کرده ایم.

بیشتر

دسته بندی ها

  • لیوان

    خرید اینترنتی و قیمت انواع لیوان

    از کاربردی ترین و مهم ترین وسایل سرو نوشیدنی می توان لیوان را نام برد. لیوان انواع مختلفی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد . با خرید اینترنتی لیوان دلخواه خود از میل کردن نوشیدنی خود نهایت لذت را ببرید . قیمت لیوان بستگی به مدل و جنس ساخت آن دارد . از مدل های مختلف آن می توان به : لیوان کریستال ، لیوان سرامیکی ، لیوان بلور ، لیوان شیشه ای و لیوان فانتزی اشاره نمود . در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو شما با آسودگی خیال با خرید آنلاین لیوان مورد علاقه خود کالای خریداری شده را در محل مورد نظر خود دریافت خواهید کرد .

  • ماگ

    خرید اینترنتی و قیمت انواع ماگ

    ماگ وسیله ای است از خانواده لیوان ها که به آن لیوان ماگ نیز گفته می شود . ماگ ها انواع مختلفی دارند که با توجه به سلیقه هر فرد قابل تهیه میباشد. با خرید اینترنتی ماگ دلخواه خود ضمن لذت بردن از نوشیدنی خود از سلیقه خود نیز لذت ببرید. قیمت ماگ بسته به جنس ساخت و مدل آن متفاوت است . از جمله نمونه های آن میتوان به : ماگ در دار ، ماگ سرامیکی ، ماگ حرارتی ، ماگ فانتزی و ماگ شیشه ای اشاره نمود . در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو امکان خرید آنلاین ماگ از بین تنوع بسیاری از این محصول برای شما کاربران گرامی فراهم شده تا با سریعترین روش و بهترین قیمت ممکن کالای خریداری شده را در محل مورد نظر خود دریافت نمایید .

  • فنجان

    خرید اینترنتی و قیمت انواع فنجان

    فنجان از جمله ظروفی است که در سرو نوشیدنی کاربرد بسیار فراوان دارد. معمولا از فنجان برای سرو چای و قهوه استفاده می شود . به ظرف زیرین فنجان نعلبکی گفته می شود که معمولا به صورت سرویس فنجان و نعلبکی خریداری می شود . با خرید اینترنتی فنجان مورد علاقه خود از نوشیدن چای و قهوه خود نهایت لذت را ببرید. قیمت فنجان یا فنجان نعلبکی بستگی به جنس ساخت آن دارد . از مدل های مرسوم این کالا می توان به : فنجان کریستال ، فنجان نعلبکی چینی و فنجان سرامیکی اشاره کرد . در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو شما با خرید آنلاین فنجان و یا سرویس فنجان نعلبکی مورد علاقه در کوتاه ترین زمان ممکن کالای خریداری شده را دریافت خواهید نمود.

  • پارچ

    خرید اینترنتی و قیمت انواع پارچ

    پارچ از جمله ظروفی است که در سرو نوشیدنی ها نقش بسیار کلیدی دارد. معمولا این کالا به صورت پارچ و لیوان به شکل ست خریداری می شود . با خرید اینترنتی پارچ و یا پارچ و لیوان مورد علاقه خود از سرو نوشیدنی ها نهایت لذت را ببرید . قیمت پارچ بستگی به جنس ساخت و کشور سازنده آن دارد که در ادامه به چند مورد از آن اشاره خواهیم کرد . از مدل های مرسوم این کالا می توان : پارچ و لیوان فرانسوی ، پارچ و لیوان چک و پارچ آب را نامبرد. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو از میان مدل ها مختلف این کالا برای شما امکان خرید آنلاین پارچ فراهم شده است تا با خیال راحت از خرید پارچ و لیوان مورد علاقه خود نهایت استفاده و لذت را ببرید.

  • سرویس چای خوری

    خرید اینترنتی و قیمت سرویس چای خوری

    اگر شما میهمانی دارید که برای شما بسیار مهم است و سعی دارید که به نحو احسنت از آن پذیرایی کنید حتما در سرو چای از سرویس چای خوری استفاده نمایید . زیرا با اینکار با میهمان های خود خواهید فهماند که شخصیت آنها برای شما بسیار والا است. با خرید اینترنتی سرویس چای خوری خیال خود را در پذیرایی از چنین میهمان های راحت کنید. قیمت سرویس چای خوری با توجه به جنس ساخت و مدل آن متفاوت است که از مرسوم ترین مدل های آن می توان به : سرویس چای خوری سلطنتی ، سرویس چای خوری کریستال ، سرویس چای خوری سیلور ، سرویس چای خوری بلور و سرویس چای خوری فانتزی اشاره کرد . در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو شما با خرید آنلاین سرویس چای خوری مورد علاقه خود ، کالای خریداری شده را در کوتاه ترین زمان ممکن در محل دلخواه خود تحویل خواهید گرفت.

صفحه
نمایش 19 - 36 از 78 آیتم