جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

طول

عرض

انتخاب رنگ

انتخاب ابعاد

تعداد لامپ

سبک

کلاس استفاده

قیمت

0 تومان - 1400010 تومان

محصولات تخفیفی

سرو غذا و نوشیدنی

681 محصول وجود دارد
سرو غذا و نوشیدنی

خرید اینترنتی و قیمت لوازم سرو غذا و نوشیدنی

لوازم سرو غذا و نوشیدنی یکی از جذابترین محصولات مورد علاقه خانوم ها می باشد. شما برای اینکه دست پخت و هنر آشپزی خود را به نمایش بگذارید نیاز به ظروف لازم برای سرو آن دارید تا ضمن اینکه درخور زحمات شما باشد بسیار زیبا و شکیل نیز باشد تا هم برای میزبان جذاب باشد هم برای میهمان. در این بخش برای شما عزیزا...

خرید اینترنتی و قیمت لوازم سرو غذا و نوشیدنی

لوازم سرو غذا و نوشیدنی یکی از جذابترین محصولات مورد علاقه خانوم ها می باشد. شما برای اینکه دست پخت و هنر آشپزی خود را به نمایش بگذارید نیاز به ظروف لازم برای سرو آن دارید تا ضمن اینکه درخور زحمات شما باشد بسیار زیبا و شکیل نیز باشد تا هم برای میزبان جذاب باشد هم برای میهمان. در این بخش برای شما عزیزان تنوع کاملی از خرید اینترنتی محصولات سرو غذا و نوشیدنی آماده کرده ایم که شامل : ظروف غذا خوری ، ظروف نوشیدنی ، ظرف میوه ، شکلات خوری ، سرویس غذا خوری ، ظروف کریستال و .... شما به راحتی می توانید با خرید آنلاین لوازم سرو غذا و نوشیدنی از خونه شو زینت بخش مجالس خود را کامل کنید.

بیشتر

دسته بندی ها

  • سرویس غذاخوری

    خرید اینترنتی و قیمت سرویس غذاخوری

    داشتن یک سرویس غذاخوری شیک و زیبا می تواند جلوه غذای شما را دوچندان زیباتر کند. در خرید اینترنتی سرویس غذاخوری به تعداد تکه ها یا پارچه های تشکیل دهنده آن دقت کافی را به خرج دهید ، زیرا شما باید مدلی را انتخاب نمایید که کفاف تعداد اعضای خانواده و مهمان های شما را در برگزاری مجالس بدهد. از مرسوم ترین مدل های این کالا میتوان به سرویس غذاخوری چینی ، سرویس غذاخوری آرکوپال و سرویس غذاخوری سرامیک اشاره کرد. قیمت سرویس های غذاخوری به غیر از تعداد پارچه های آن به جنس ساخت و کشور سازنده نیز بستگی دارد.از تولید کنندگان به نام این کالا در ایران میتوان به سرویس غذ خوری چینی زرین اشاره کرد. در این قسمت از فروشگاه اینترنتی خونه شو ما تلاش کرده ایم بهترین و زیباترین مدل های سرویس غذاخوری را گردآوری نماییم تا شما با خیال راحت با خرید آنلاین سرویس غذاخوری مورد نظر خود کالای خریداری شده را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

  • ظروف سرو نوشیدنی

    خرید اینترنتی و قیمت انواع ظروف سرو نوشیدنی

    شما برای اینکه بتوانید نوشیدنی را برای میهمانان و یا اعضای خانواده خود سرو نمایید نیاز به ظروف سرو نوشیدنی دارید. از جمله ظروف سرو نوشیدنی می توان به : لیوان ، ماگ ، فنجان ، سرویس چای خوری و پارچ اشاره کرد. در خرید اینترنتی ظروف سرو نوشیدنی شما امکان آن را دارید که از میان جنس ها و برند های مختلف کالای مطابق با سلیقه ی خود را خریداری نمایید. ماننده : ظرف سرو نوشیدنی چینی ، کریستال ، سرامیکی ، فلزی و سفالی. قیمت ظروف سرو نوشیدنی نیز بسته به جنس ساخت و برند سازنده آن دارد. در این بخش از خونه شو برای شما امکان خرید آنلاین ظروف سرو نوشیدنی را از میان کالاهای متنوع و زیبا فراهم کرده ایم.

  • لوازم آماده سازی نوشیدنی

    خرید اینترنتی و قیمت انواع لوازم آماده سازی نوشیدنی

    برای آنکه شما بتوانید نوشیدنی سرد و یا گرم مورد نظر خود را آماده نمایید ، نیاز به یکسری لوازم برای این کار دارید. از جمله لوازم آماده سازی نوشیدنی می توان به : کتری و قوری ، سماور ، قهوه ساز ، فرنچ پرس ، کلمن ، فلاسک ، چای ساز ، قهوه جوش ، شیر جوش ، دستگاه تصفیه آب و ظرف یخ اشاره کرد . که هرکدام از این ها در تهیه نوشیدنی نقش خاصی را بازی می کنند. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو ما طیف بزرگی از لوازم آماده سازی نوشیدنی را گردآوری کرده ایم تا شما با خیال آسوده با خرید اینترنتی لوازم آماده سازی نوشیدنی مدنظر خود کالای خریداری شده را در محل دلخواه تحویل بگیرید.

  • قاشق و چنگال

    خرید اینترنتی و قیمت انواع قاشق و چنگال

    در هنگام سرو غذا افرادی که غذا را میل می نمایند اولین و تنها چیزی را که با دستان خود لمس می کنند ، قاشق و چنگال است . پس به مهم بودن این وسیله بسیار کاربردی در سرو غذا واقف هستید. معمولا قاشق و چنگال به صورت سرویس خریداری می شوند که زیبایی و جلوه یک شکل و جذابی را به نمایش بگذارد. در خرید اینترنتی سرویس قاشق و چنگال به این نکته  توجه داشته باشید که قاشق و چنگال انتخابی شما از وزن مناسبی برخوردار باشد تا برای استفاده کننده حس خوبی ایجاد نماید. سرویس قاشق و چنگال استیل معمولا انتخاب اول برای خریداران این محصول است. از برندهای معروف تولید کننده این کالا میتوان به : سرویس قاشق و چنگال دسینی ، سرویس قاشق و چنگال ترامونتینا ، سرویس قاشق و چنگال زولینگن آلمان و سرویس قاشق و چنگال ناب استیل اشاره کرد. قیمت سرویس قاشق و چنگال بسته به برند سازنده آن متفاوت است. در این قسمت از فروشگاه اینترنتی خونه شو شما با خیال راحت از میان تنوع کالای بسیار این محصول با خرید آنلاین سرویس قاشق و چنگال مورد نظر خود ، کالای خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • سینی

    خرید اینترنتی و قیمت انواع سینی

    سینی یکی از وسایلی است که در هنگام سرو و پذیرایی کاربرد بسیار فراوانی دارد مخصوصا در هنگام سرو نوشیدنی . در خرید اینترنتی سینی پذیرایی شما می توانید این کالا را در جنس های مختلفی تهیه نماید به عنوان مثال : سینی استیل ، سینی سیلور ، سینی فلزی ، سینی پلاستیکی و سینی چوبی . قیمت سینی نیز بسته به جنس آن متفاوت است. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو ما برای شما امکان خرید آنلاین سینی را فراهم کرده ایم تا از میان مدل های مختلف سینی پذیرایی و سینی چای انتخاب مطابق سلیقه خود را انجام داده و کالای خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • اردور خوری

    خرید اینترنتی و قیمت انواع اردور خوری

    اردور خوری یا اردو خوری که به اشتباه در بین بعضی از افراد جای افتاده از وسایل بسیار کاربردی در سرو غذا و خوراکی است. در خرید اینترنتی اردور خوری شما امکان این را دارید تا از بین جنس های مختلف تولیدی این محصول مانند اردور خوری سرامیک ، اردور خوری استیل و اردور خوری چوبی کالای مورد نظر خود را تهیه نمایید. قیمت اردور خوری نیز بسته به جنس تولیدی آن متفاوت است. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو تلاش کرده ایم تا با گردآوری تنوع کاملی از این محصول امکان خرید آنلاین اردور خوری را برای شما فراهم کنیم.

  • ظروف کریستال و شیشه ای

    خرید اینترنتی و قیمت انواع ظروف کریستال و شیشه ای

    از گذشته تا به امروز ظروف کریستال طرفداران بسیاری داشته است. خطوط تراش خورده هنرمندانه و درخشش منحصر به فرد آن هر نگاهی را مجذوب خود میکند. از بهترین تولید کنندگان این محصول می توان به ظروف کریستال آلمان ، ظروف کریستال چک ، ظروف کریستال ژاپن و لهستان اشاره کرد. در بعضی از مدل های این کالا از فلزات نیز در تولید آن استفاده می شود ، مانند سرویس کریستال طلاکوب. قیمت ظروف کریستال نیز بسته به کشور سازنده و جنس کریستال مصرف شده بسیار متفاوت است. در خرید اینترنتی ظروف کریستال به این نکته توجه نماید که این اجناس مقاومت بالای در مقابل سایش و فرسودگی دارند ولی اصلا ضربه پذیر نیستند. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو شما به راحتی با خرید آنلاین ظروف کریستال مورد علاقه خود کالای خریداری شده را در کمترین زمان ممکن در مکان دلخواه تحویل بگیرید.

  • ظروف ملامین

    خرید اینترنتی و قیمت ظروف ملامین

    ظروف ملامین از جمله ظروفی هستند که در گذشته بسیار طرفداران خاص خود را دارا بود. امروز نیست این کالا علاقه مندان خود را دارد و در بسیاری از منازل ، رستوران ها و هتل ها از ظروف ملامین استفاده می شود. در خرید اینترنتی ظروف ملامین باید به این نکته دقت داشته باشید که از برندی خرید خود را انجام دهید که کیفیت خوبی را در تولید داشته باشد زیرا لعاب ملامین این ظروف نباید در طول زمان کیفیت خود را از دست داده و کنده شود. قیمت ظروف ملامین نیز نسبت به دیگر ظروف معمولا پایین تر بوده . در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو تلاش کرده ایم تا با محیا کردن مدل های مختلف از این کالا برای شما عزیزان امکان خرید آنلاین ظروف ملامین را برای شما فراهم کنیم.

  • ظروف سرامیکی

    خرید اینترنتی و قیمت ظروف سرامیکی

    ظروف سرامیکی از دسته ظروفی بوده است که همیشه در همه جای دنیا طرفدارانی بسیاری داشته است. زیبایی منحصر به فرد این ظروف در طراحی و ساخت هنرمندانه آن همیشه چشم نواز خریداران آن بوده است. با خرید اینترنتی ظروف سرامیکی می توانید زیبایی و درخشش را به ظروف سرو و پذیرایی خود در هر مجلسی هدیه دهید. قیمت ظروف سرامیکی نیز بسته به نوع و مدل آن متفاوت است. از مدل های زیبا و پرطرفدار این ظروف می توان به : ظروف سرامیکی رنگی ، ظروف سرامیکی سفید و ظروف سرامیکی فانتزی اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو ما با فراهم کردن مدل های مختلف این محصول برای شما امکان خرید آنلاین ظروف سرامیکی را فراهم کرده ام تا شما با خیال راحت محصول خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • ظروف فلزی

    خرید اینترنتی و قیمت ظروف فلزی و مسی

    ظروف فلزی و مسی همیشه مورد علاقه ایرانیان از قدیم بوده است. زیرا با خواصی که در طبخ و خوردن غذا در این ظروف وجود دارد بر کسی پوشیده نیست. در خرید اینترنتی ظروف فلزی و مسی به این نکته دقت داشته باشید که حتما مدل های راانتخاب نمایید که از نظر گنجایش و ظرفیت مناسب تعداد اعضای خانواده شما باشد. بعضی از ظروف مسی و فلزی جنبه تزیینی دارند که برای جلوه دادن و زیبایی بخشیدن به دکوراسیون منزل و آشپزخانه شما ساخته شده اند. قیمت ظروف مسی و فلزی بسته به جنس و ساخت آن متفاوت است . بعضی از مدل های آن حاصل صرف زمان چند روزه صنعتگران فلز می باشد. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو تلاش کرده ایم تا با گردآوری انواع گوناگون این محصول امکان خرید آنلاین ظروف مسی و فلزی را برای شما فراهم نماییم.

  • کاسه

    خرید اینترنتی و قیمت انواع کاسه

    کاسه یکی از وسایلی بسیارکاربردی در سرو غذا و خوراکی محسوب می شود. در خرید اینترنتی کاسه به این نکته دقت داشته باشید که مدلی را انتخاب نمایید که از عمق کافی برای مصارف مد منظر شما برخوردار باشد. قیمت انواع کاسه بسته به جنس ساخت و کاربرد آن متفاوت است. از مدل های مختلف کاسه می توان به : کاسه چینی ، کاسه سرامیکی و کاسه سفالی اشاره کرد. پرکاربردترین این محصول نیز از نوع کاسه ابگوشت خوری و کاسه ماست خوری می باشد. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو با فراهم آوردن انواع مدل های کاسه و جدیدترین مدل های آن ، امکان خرید آنلاین کاسه را برای شما فراهم نموده ایم تا با خیال راحت محصول خریداری شده را در مکان دلخواه تحویل بگیرید.

  • ظروف سفالی

    خرید اینترنتی و قیمت ظروف سفالی

    ظروف سفالی از قدیمی ترین ظروف کشف شده در تاریخ هر تمدنی می باشد. در کشور ما ایران نیز در بسیاری از اکتشافات باستان شناسی به این مهم دست یافته اند. ظروف سفالی معمولا در همه جا تولید می شوند ولی از معروف ترین تولید کنندگان آن می توان به ظروف سفالی یزد و ظروف سفالی همدان اشاره کرد. در خرید اینترنتی ظروف سفالی شما می توانید کالای خریداری شده را برای سرو و پذیرایی استاده نمایید و یا قسمتی از دکور خانه شما را تشکیل دهد. قیمت ظروف سفالی نیز بسته به ابعاد و ساخت آن متفاوت است. در بعضی از مدل های این محصول هنر مینا کاری نیز در ساخت ظروف سفالی به کار می رود. در این بخش از فروشگاه آنلاین خونه شو برای شما تنوع کاملی از ظروف سفالی رنگی و ساده را فراهم کرده ایم تا شما با خرید آنلاین ظروف سفالی مد نظر خود کالای خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • ظروف سرو و پذیرایی

    خرید اینترنتی و قیمت انواع ظروف سرو و پذیرایی

    هیچ چیز به اندازه ظروف سرو و پذیرایی زیبا نمیتواند جلوه و زیبایی مجالس میهمانی شما را دو چندان نماید. ظروف پذیرایی زیبا و شیک ضمن ایجاد حس خوب برای میزبان و میهمان ، لذت دورهم نشینی را بیشتر میکند . در خرید اینترنتی ظروف پذیرایی که شامل : شکلات خوری ، آجیل خوری و میوه خوری میباشد شما ازبین مدلهای ظروف پذیرایی کریستالی ، ظروف پذیرایی سرامیکی و چینی امکان انتخاب دارید. قیمت ظروف پذیرایی معمولا بستگی به جنس ساخت و کاربرد آن دارد. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو تلاش کرده ایم تا با فراهم آوردن مدل های مختلفی از این دسته از کالا ، برای شما امکان خرید آنلاین ظروف پذیرایی و سرو را فراهم کنیم تا با خیال اسوده کالای خریداری شده را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

صفحه
نمایش 613 - 630 از 681 آیتم