جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

طول

عرض

انتخاب ابعاد

قیمت

384990 تومان - 5750010 تومان

محصولات تخفیفی

مبلمان فضای باز

42 محصول وجود دارد
مبلمان فضای باز

خرید اینترنتی و قیمت مبلمان فضای باز

اگر شما از آن دسته افراد هستید که دارای یک باغ و یا یک ویلا در خارج از شهر هستید و یا اینکه فضای حیاط و تراس شما به شما این امکان را می دهد که فضای برای نشستن داشته باشید ، با خرید اینترنتی مبلمان فضای باز آن محیط را زیباتر کنید و یک محل برای نشستن اعضای خانواده و دوستان خود در فضای باز دل انگیز تدارک ببینید....

خرید اینترنتی و قیمت مبلمان فضای باز

اگر شما از آن دسته افراد هستید که دارای یک باغ و یا یک ویلا در خارج از شهر هستید و یا اینکه فضای حیاط و تراس شما به شما این امکان را می دهد که فضای برای نشستن داشته باشید ، با خرید اینترنتی مبلمان فضای باز آن محیط را زیباتر کنید و یک محل برای نشستن اعضای خانواده و دوستان خود در فضای باز دل انگیز تدارک ببینید. قیمت مبلمان فضای باز بستگی به جنس ساخت آن دارد. معمولا این وسایل از جنسی ساخته می شوند که هم ضد آب باشند یعنی در برابر رطوبت آسیبی نمی بینند و هم در برابر گرد و خاک مقاوم باشند. از کالاهای که در این دسته جای می گیرند می توان به : میز و صندلی باغی ، تاب صندلی ، میز ناهارخوری باغی و نیمکت حیاط اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا از میان بهترین و جدیدترین کالاهای موجود در این دسته بندی برای شما امکان خرید آنلاین مبلمان فضای باز را فراهم نماییم. تا با خیال آسوده کالای خریداری شده را در محل مورد نظر خود در سریعترین حالت ممکن تحویل بگیرید.

بیشتر

دسته بندی ها

  • میز و صندلی باغی

    خرید اینترنتی و قیمت میز و صندلی باغی

    اگر شما به فکر تدارک محلی برای نشستن در باغ و یا ویلای خود در محیط باز هستید به این فکر پایان دهید و با خرید اینترنتی میز و صندلی باغی این محیط را برای خود فراهم نمایید. قیمت میز و صندلی باغی بستگی به جنس ساخت و ابعاد انتخابی شما دارد. در هنگام خرید این محصول دقت نمایید که حتما از مدل های ضد آب و مقاوم در برابر گرد و خاک انتخاب نمایید که سالیان سال بتوانید از آن استفاده کنید. در این قسمت از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا با گردآوری مدل های زیبا و متنوع از این محصول ، امکان خرید آنلاین میز و صندلی باغی را برای شما کاربران گرامی فراهم نماییم ، تا با خیال آسوده مدل انتخابی خود را در سراسر ایران در سریعترین حالت ممکن در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • تاب ریلکسی

    خرید اینترنتی و قیمت تاب ریلکسی

    تصور کنید در محیط باغ و یا ویلای خود در حیاط بر روی یک تاب ریلکسی نشسته اید و در اعماق آرامش فکری خود نسیم خنک بر صورت شما می وزد. گفتن از این حال و هوا هوش از سر هر آدمی میبرد ، پس اگر شما فضای باز مناسب این کار را دارید با خرید اینترنتی تاب ریلکسی دلخواه خود به این رویا جامع عمل بپوشانید.  قیمت صندلی ریلکسی بستگی به جنس ساخت و مدل آنها دارد. در هنگام خرید این کالا از برندهای معتبر آن خرید نمایید زیرا به علت معلق بودن این مدل از تاب و صندلی ها در هوا باید سطح ایمنی مناسبی داشته باشند. در این بخش از فروشگاه آنلاین خونه شو تلاش کرده ایم تا با فراهم آوردن مدل های مختلف از این محصول امکان خرید آنلاین صندلی آویز و تاب ریلکسی را برای شما کاربران گرامی فراهم نماییم ، تا با خیال راحت مدل انتخابی خود را درب منزل و یا محل کار خود در سرتاسر ایران دریافت نمایید.

  • نیمکت حیاط

    خرید اینترنتی و قیمت نیمکت حیاط

    اگر فضای حیاط خانه و یا ویلای شما این اجازه را به شما می دهد که در آن نیمکت نصب کنید حتما این کار را انجام دهید ، تا ضمن فراهم کردن فضای برای نشستن و استراحت کردن ، زیبایی حیاط خود را صد چندان نمایید.در خرید اینترنتی نیمکت پارکی یا حیاط ، حتما به جنس ساخت آن توجه داشته باشید زیرا باید مقاومت خوبی در برابر رطوبت و گرد و خاک داشته باشد ، تا شما به راحتی بتوانید از آن برای سالیان دراز استفاده نمایید. قیمت نیمکت پارکی بستگی به جنس ساخت و ابعاد آن دارد. از متداول ترین مدلهای آن می توان به : نیمکت پارکی فلزی و نیمکت حیاط چوبی اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا با گردآوری مدل های مختلف از این محصول برای شما کاربران گرامی امکان خرید آنلاین نیمکت پارکی را فراهم نماییم ، تا با خیال آسوده کالای انتخابی خود را در سریعترین زمان ممکن در محل دلخواه خود تحویل بگیرید.

صفحه
نمایش 19 - 36 از 42 آیتم