جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

طول

عرض

انتخاب رنگ

انتخاب ابعاد

کلاس استفاده

قیمت

399990 تومان - 5850015 تومان

محصولات تخفیفی

صندلی و میز ناهارخوری

100 محصول وجود دارد
صندلی و میز ناهارخوری

خرید اینترنتی و قیمت صندلی و میز ناهارخوری

صندلی و میز ناهارخوری یکی از عناصر تشکیل دهنده خانه هستند مخصوصا زمانی که شما فضای کافی برای چیدن صندلی و میز ناهارخوری خود را در آشپزخانه داشته باشید. امروزه در سبک های مختلف و از جنس های مختلفی تولید و ساخته می شوند که از عوامل تاثیر گذار در قیمت میز ناهارخوری میباشد . شما به راحتی می توانید در مدل ها...

خرید اینترنتی و قیمت صندلی و میز ناهارخوری

صندلی و میز ناهارخوری یکی از عناصر تشکیل دهنده خانه هستند مخصوصا زمانی که شما فضای کافی برای چیدن صندلی و میز ناهارخوری خود را در آشپزخانه داشته باشید. امروزه در سبک های مختلف و از جنس های مختلفی تولید و ساخته می شوند که از عوامل تاثیر گذار در قیمت میز ناهارخوری میباشد . شما به راحتی می توانید در مدل های مختلف مناسب با دکوراسیون خانه و آشپزخانه خود صندلی و میزناهارخوری دلخواه خود را به صورتی اینترنتی از خونه شو تهیه نمایید. بسته به بودجه شما ما طیف گسترده ای محصول را در این دسته بندی برای شما فراهم کره ایم از صندلی و میز ناهارخوری ارزان تا مدل ها خاص تر و قیمت بالا.

بیشتر

دسته بندی ها

  • میز ناهار خوری

    خرید اینترنتی و قیمت میز ناهار خوری

    یکی از وسایل منزل که بسیار کاربردی است و در عین حال محل مناسبی برای جمع شدن اعضای خانواده و میل کردن غذا ست میز ناهار خوری می باشد. شما با توجه به تعداد اعضای خانواده خود می توانید میز ناهار خوری دو نفره ، میز ناهار خوری 4 نفره ، میز ناهار خوری شش نفره و به بالا انتخاب نمایید. در خرید اینترنتی میز ناهار خوری به این نکته توجه نمایید ، مدلی را انتخاب کنید که مناسب ابعاد فضای شما باشد . البته امروزه با مدل های میز ناهار خوری کم جا و میز ناهار خوری تاشو این مشکل تا حد زیادی بر طرف گشته است. انتخاب جنس و سبک میز ناهار خوری کاملا بسته به سلیقه شما دارد . شما می توانید میز ناهار خوری مدرن و یا کلاسیک انتخاب نمایید و یا میز ناهار خوری پلاستیکی و  میز ناهار خوری چوبی خریداری نمایید. قیمت میز ناهار خوری بسته به تعداد نفرات و جنس ساخت آن متفاوت است. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو شما با خرید آنلاین میز ناهار خوری از بین مدل های موجود به راحتی هر چه تمام تر محصول خریداری شده را در هر کجای ایران در محل مورد نظر خود تحویل خواهید گرفت.

  • میز آشپزخانه

    خرید اینترنتی و قیمت میز آشپزخانه

    داشتن یک میز در آشپزخانه می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد و شما برای انجام کارهای خود در آشپزخانه به راحتی هرچه تمام تر از آن استفاده نمایید. میز آشپزخانه می تواند محلی باشد که شما برای ساماندهی به مواد غذایی و آماده سازی غذا برای شما بسیار مفید باشد. با خرید اینترنتی میز آشپزخانه می توانید بی نظمی را از آشپزخانه خود ریشه کن کنید. قیمت میز آشپزخانه با توجه به جنس ساخت آن متفاوت است. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو شما به راحتی میتوانید از بین مدل های موجود با خرید آنلاین میز آشپزخانه مورد علاقه خود محصول خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • صندلی اپن

    خرید اینترنتی و قیمت صندلی اپن

    اگر در خانه شما آشپزخانه به نحوی طراحی شده که قسمت اپن در آن طراحی شده ، شما حتما به فکر خرید صندلی اپن آشپزخانه برای خود باشید . زیرا این قسمت از خانه شما بسیار پر اهمیت و کاربری میباشد. در خرید اینترنتی صندلی اپن به ارتفاع مدل انتخاب شده حتما دقت لازم را به عمل آورید زیرا باید به گونه ای باشد که نشستن و برخاستن بر روی آن برای شما مشکلی به وجود نیاورد. قیمت صندلی اپن بستگی به جنس ساخت آن دارد . شما می توانید صندلی اپن چوبی و یا صندلی اپن فلزی انتخاب نمایید. یکی از مدل های بسیار مورد توجه در سبک های امروزی صندلی اپن چوبی مدرن میباشد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو شما با خیال آسوده از بین مدل ها و برند های گوناگون به راحتی میتوانید با خرید آنلاین صندلی اپن مورد نظر خود کالای خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • بوفه آشپزخانه

    خرید اینترنتی و قیمت بوفه آشپزخانه

    شما در آشپزخانه خود بدون شک لوازم و وسایلی تزیینی و دکوری زیبایی دارید که از محل ها و نقاط مختلف برای خود جمع آوری کرده اید. پس برای نگهداری و به تماشا گذاشتن سلیقه خود نیاز به فضای برای آن ها دارید. چه چیز بهتر از یک بوفه آشپزخانه می تواند این نیاز شما را پوشش دهد.با خرید اینترنتی بوفه آشپزخانه مد نظر خود که می تواند یک بوفه مدرن یا بوفه اسپرت و یا کلاسیک باشد به راحتی می توانید لوازمی که برای شما مهم هستند و دوست دارید در معرض دید باشند را ساماندهی نمایید. قیمت بوفه آشپزخانه بستگی به اندازه و مدل ساخت آن دارد که شما با توجه به بودجه در نظر گرفته می توانید از بین مدل های موجود در فروشگاه آنلاین دکوراسیون منزل خونه شو به راحتی اقدام به خرید آنلاین بوفه آشپزخانه انتخابی خود نمایید و محصول خریداری شده را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

صفحه
نمایش 91 - 100 از 100 آیتم