جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

طول

عرض

انتخاب رنگ

کلاس استفاده

قیمت

99990 تومان - 2015010 تومان

محصولات تخفیفی

صندلی

163 محصول وجود دارد
صندلی

خرید اینترنتی و قیمت انواع صندلی

صندلی یکی از وسایلی در هر محیطی است که ضمن کارایی بسیار در زیبایی و چیدمان محیط نیز بسیار کاربرد دارد. صندلی ها را می توان به این گونه تقسیم بندی کرد : صندلی دسته دار ، صندلی اداری ، صندلی راحتی ، صندلی فلزی ، صندلی پلاستیکی ، صندلی تاشو ، صندلی انتظار . در خرید اینترنتی صندلی باید به این نکته توجه داشت که صندلی ...

خرید اینترنتی و قیمت انواع صندلی

صندلی یکی از وسایلی در هر محیطی است که ضمن کارایی بسیار در زیبایی و چیدمان محیط نیز بسیار کاربرد دارد. صندلی ها را می توان به این گونه تقسیم بندی کرد : صندلی دسته دار ، صندلی اداری ، صندلی راحتی ، صندلی فلزی ، صندلی پلاستیکی ، صندلی تاشو ، صندلی انتظار . در خرید اینترنتی صندلی باید به این نکته توجه داشت که صندلی مناسب برای محیط خود را انتخاب کنید. قیمت صندلی نیز با توجه به متریال ساخت آن و برند تولید کننده متغییر است. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا بهترین صندلی های موجود در بازار را گردآوری کنیم تا شما با خرید آنلاین صندلی مورد علاقه خود محصول خریداری شده را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

بیشتر

دسته بندی ها

  • صندلی دسته دار

    خرید اینترنتی و قیمت صندلی دسته دار

    یکی از انواع صندلی که در محیط های مختلف کاربرد زیادی دارد صندلی دسته دار است. این مدل کالا در محیط های اداری ، آموزشی و در منازل زیاد استفاده می شود. هنگام خرید اینترنتی صندلی دسته دار به ارتفاع ، جنس ساخت و رنگ آن توجه کامل را به خرج دهید ، تا با خرید مدل مناسب ، زیبایی و راحتی را به خود و افراد استفاده کننده از آن هدیه دهید. قیمت صندلی دسته دار با توجه به جنس ساخت آن در رنج های گوناگون قابل تهیه می باشد. از مهترین مدل های آن می توان به : صندلی دسته دار چوبی ، صندلی دسته دار چرمی و صندلی دسته دار تاشو اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو از بین بهترین و جدیدترین مدل صندلی دسته دار موجود در بازار و با گلچین کردن محصولات بهترین تولیدکنندگان این محصول ، امکان خرید آنلاین صندلی دسته دار در مدل های گوناگون را برای شما کاربران گرامی فراهم کرده ایم. تا با خیال آسوده و راحتی کامل ، کالای انتخابی خود را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • صندلی راحتی

    خرید اینترنتی و قیمت صندلی راحتی

    برای اینکه شما مدت زمان زیادی را بتوانید در یک جا بنشینید و به استراحت و یا انجام کارهای خود بپردازید ، نیاز به یک صندلی راحت دارید که بتوانید مدت زمان زیادی را بدون آنکه به کمر و ستون فقرات شما فشاری بیاید بر روی آن سپری کنید. در خرید اینترنتی صندلی راحتی به ابعاد ، جنس ساخت و رنگ کالای انتخابی خود توجه ویژه ای به خرج دهید . زیرا با یک انتخاب درست از نظر جنس و تنالیته رنگی مناسب و هماهنگ با دیگر وسایل منزل و یا محل کار خود ، زیبایی محیط خود را دو چندان کرده اید. قیمت صندلی راحتی بستگی به جنس ساخت و مدل آن دارد. از مرسوم ترین های این کالا می توان به : صندلی راحتی چوبی ، صندلی راحتی چرمی و صندلی راحتی یک نفره و دو نفره اشاره کرد. در این قسمت از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا از بین زیباترین و جدیدترین مدل های صندلی راحتی موجود در بازار ، برای شما کاربران گرامی امکان خرید آنلاین صندلی راحتی را در مدل های مختلف فراهم نماییم . تا شما عزیزان به راحتی هرچه تمام تر در کوتاه ترین زمان ممکن کالای انتخابی خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • صندلی تاشو

    خرید اینترنتی و قیمت صندلی تاشو

    در بعضی از مواقع شما برای نشستن در محیط کار و منزل خود فضای زیادی در دسترس ندارید و یا اینکه از فضای که صندلی خود را در آن قرار داده اید ، برای انجام کار دیگری نیز از آن استفاده می نمایید. پس برای اینکه این مشکل را حل نمایید ، نیاز به خرید اینترنتی صندلی تاشو برای فضای خود دارید تا در هنگام استفاده از آن به راحتی آن را باز نمایید و وقتی کارتان با آن تمام شد آن را به راحتی جمع کنید. قیمت صندل تاشو بستگی به جنس ساخت آن دارد. از مرسوم ترین مدل های این کالا می توان به : صندلی تاشو چوبی ، صندلی تاشو فلزی ، صندلی تاشو مجلسی و صندلی تاشو برزنتی اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا از بین زیباترین و جدیدترین مدل های صندلی تاشو امکان خرید آنلاین صندلی تاشو را برای شما کاربران گرامی از میان مدل های گوناگون آن فراهم نماییم . شما به راحتی می توانید کالای انتخابی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • صندلی پلاستیکی

    خرید اینترنتی و قیمت صندلی پلاستیکی

    از مدل صندلی های مقرون به صرفه در قیمت و آسان تمیز شو می توان به صندلی پلاستیکی اشاره کرد . این مدل از صندلی ها ضمن طول عمر و مقاومت بالای که دارند در محیط های مختلف نیز قابلیت استفاده دارند. پس همین الان اگر فکر می کنید که به این کالا نیاز دارید با خرید آنلاین صندلی پلاستیکی مورد نظر خود این کالای مفید را برای خود تهیه نمایید. قیمت صندلی پلاستیکی بستگی به جنس ساخت و مدل آن دارد. از مدل های مرسوم این کالا می توان به : صندلی پلاستیکی دسته دارد و صندلی پلاستیکی تاشو اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه آنلاین خونه شو برای شما عزیزان از بین زیباترین و جدیدترین مدل های صندلی پلاستیکی موجود در بازار بهترین ها را گردآوری کرده ایم تا با خیال اسوده با خرید آنلاین صندلی پلاستیکی مد نظر خود ، کالای انتخابی را درب منزل و یا محل کار خود در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

  • صندلی فلزی

    خرید اینترنتی و قیمت صندلی فلزی

    اگر شما به دنبال یک صندلی با مقاومت و استحکام بالا هستید و زمان زیادی برای تمیز کردن آن نیز نمی خواهید به خرج دهید ، با خرید اینترنتی صندلی فلزی می توانید به تمام این نیازهای مطرح شده پاسخ دهید. قیمت صندلی فلزی بستگی به مدل و جنس ساخت آن دارد. از مدل های مرسوم این کالا می توان به : صندلی فلزی اداری ، صندلی فلزی آشپزخانه و صندلی فلزی رستورانی اشاره کرد. در این بخش از سایت خونه شو برای شما عزیزان از میان زیباترین و جدیدتترین مدل های صندلی فلزی موجود در بازار و با انتخاب بهترین تولید کنندگان ایرانی و خارجی برای شما کاربران گرامی امکان خرید آنلاین صندلی فلزی در مدلهای متنوع را فراهم کرده ایم تا به راحتی فشردن چند کلیک کالای انتخابی خود را درب منزل و یا محل کار خود در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

  • صندلی چوبی

    مشخصات ، خرید و قیمت صندلی چوبی

    اگر از آن دسته افرادی هستید که به طبیعت علاقه دارید ، پس حتما دوست خواهید داشت که از وسایل چوبی در دکوراسیون محیط خود استفاده نمایید. از این جمله وسایل می توان به صندلی چوبی اشاره کرد. شما با انتخاب صندلی چوبی به راحتی میتوانید انتخاب خود را در سبک های مختلف دکوراسیون استفاده نمایید. از مدل ها مختلف این مدل صندلی می توان به : صندلی چوبی مدرن ، صندلی چوبی کلاسیک ، صندلی چوبی فانتزی و صندلی چوبی ساده اشاره کرد. قیمت صندلی چوبی بستگی به جنس چوب و متریال استفاده شده در آن دارد. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو شما به راحتی می توانید با خرید اینترنتی صندلی چوبی مورد نظر خود به راحتی کالای انتخابی خود را در محل مورد نظر تحویل بگیرید. در هنگام خرید صندلی چوبی به این نکته توجه داشته باشید که حتما مدلی را انتخاب نمایید که از نظر بافت چوب و رنگ چوب متناسب با چیدمان و تناژ رنگی محیط شما باشد.

صفحه
نمایش 19 - 36 از 163 آیتم