جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

طول

عرض

انتخاب رنگ

انتخاب ابعاد

سبک

کلاس استفاده

قیمت

18990 تومان - 34000005 تومان

محصولات تخفیفی

مبلمان

590 محصول وجود دارد
مبلمان

خرید اینترنتی و قیمت مبلمان منزل و اداری

مبلمان هر مکانی شاکله اصلی اون فضا رو تشکیل میدهد. شما با انتخاب مبلمان مناسب هر فضا می توانید به تمامی آن محیط جان بخشید. در این قسمت خونه شو برای شما امکان خرید اینترنتی مبلمان را فراهم کرده . این امکان به شما اجاره خرید آنلاین مبلمان منزل از قبیل مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، انواع صندلی ، کمد و جالباسی را ...

خرید اینترنتی و قیمت مبلمان منزل و اداری

مبلمان هر مکانی شاکله اصلی اون فضا رو تشکیل میدهد. شما با انتخاب مبلمان مناسب هر فضا می توانید به تمامی آن محیط جان بخشید. در این قسمت خونه شو برای شما امکان خرید اینترنتی مبلمان را فراهم کرده . این امکان به شما اجاره خرید آنلاین مبلمان منزل از قبیل مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، انواع صندلی ، کمد و جالباسی را فراهم کرده است. بهترین تولید کنندگان مبلمان را از بهترین برند های داخلی و خارجی را گرد هم آورده ایم که شما با خیال راحت مبلمان ارزان تا گران را مطابق بودجه و سلیقه خود انتخاب نمایید.

بیشتر

دسته بندی ها

  • صندلی

    خرید اینترنتی و قیمت انواع صندلی

    صندلی یکی از وسایلی در هر محیطی است که ضمن کارایی بسیار در زیبایی و چیدمان محیط نیز بسیار کاربرد دارد. صندلی ها را می توان به این گونه تقسیم بندی کرد : صندلی دسته دار ، صندلی اداری ، صندلی راحتی ، صندلی فلزی ، صندلی پلاستیکی ، صندلی تاشو ، صندلی انتظار . در خرید اینترنتی صندلی باید به این نکته توجه داشت که صندلی مناسب برای محیط خود را انتخاب کنید. قیمت صندلی نیز با توجه به متریال ساخت آن و برند تولید کننده متغییر است. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا بهترین صندلی های موجود در بازار را گردآوری کنیم تا شما با خرید آنلاین صندلی مورد علاقه خود محصول خریداری شده را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

  • مبلمان کودک و نوجوان

    خرید اینترنتی و قیمت مبلمان کودک و نوجوان

    مبلمان کودک و نوجوان از وسایل بسیار مهم در تجهیز کردن اتاق کودک و نوجوان محسوب می شوند چون شاکله اصلی آن را تشکیل می دهد. خرید اینترنتی مبلمان کودک و نوجوان به شما کمک می کند تا با خیال راحت از بین مدل های مختلف وسایل مورد نظر خود را با هم ست کنید. مبلمان کودک و نوجوان شامل : تخت خواب کودک و نوجوان ، صندلی کودک ، گهواره ، میز تحریر کودک و نوجوان ، دراور کودک ، کمد کودک و نوجوان ، قفسه کودک و سرویس خواب کودک و نوجوان می شود. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو می توانید با خرید آنلاین مبلمان کودک و نوجوان مورد علاقه خود و فرزندان دلبند خود به راحتی هرچه تمام تر لوازم خریداری شده را در محل مورد نظر تحویل بگیرید. قیمت مبلمان کودک و نوجوان با توجه به متریال ساخت و شرکت تولیدی متغییر است.

  • ست مبل

    خرید اینترنتی و قیمت ست مبل

    هیچ چیز به اندازه داشتن یک ست مبل زیبا نمی تواند به محیط نشیمن و پذیرایی شما جلوه ببخشید. در خرید اینترنتی ست مبل انتخاب رنگ مناسب بسیار نکته مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای بنمایید. قیمت ست مبل نیز مانند دیگر محصولات مبلمان بسیار بستگی به جنس بدنه و پارچه آن دارد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو شما می توانید به راحتی اقدام به خرید آنلاین ست مبل مورد نظر خود نمایید و در سراسر ایران در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • مبل تختخواب شو

    خرید اینترنتی و قیمت مبل تختخواب شو

    داشتن یک مبل تختخواب شو یا (تخت خواب شو) در منزل یا محل کار می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. در زمانی که شما احساس خستگی می نمایید یا یک مهمان دارید که تخت برای آن ندارید می تواند بسیار به کار شما بیاید. خرید اینترنتی مبل تخت شو (مبل تخت خواب شو) یک خرید بسیار مناسب برای شما می تواند باشد با توجه به کارایی که در بالا از آن ذکر شد. قیمت مبل تختخواب شو (تخت شو) بستگی به جنس بدنه و پارچه روکش آن دارد. با خرید آنلاین مبل تختخواب شو همرنگ با دیگر لوازم دکوراسیون خود می توانید جلوه زیبایی به محیط خود ببخشید. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تنوع کاملی از این کالا را برای شما فراهم کرده ایم.

  • نیم کت

    خرید اینترنتی و قیمت نیم کت

    داشتن یک نیمکت زیبا و مناسب در گوشه از محیط زندگی و محل کار شما بسیار می تواند به زیبایی محیط شما کمک کند و در عین حال بسیار کاربردی باشد. با خرید اینترنتی نیمکت می توانید حس نوستالوژی را نیز به محیط خود هدیه دهید. قیمت نیمکت نیز به جنس بدنه آن بستگی دارد. یک نکته که باید در خرید آنلاین نیمکت به آن توجه نمایید این مطلب است که در انتخاب رنگ آن دقت کافی را به خرج دهید تا هارمونی رنگی محیط شما رعایت شود. در این قسمت از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو امکان خرید انواع نیمکت برای شما عزیزان فراهم شده .

  • پاف

    خرید اینترنتی و قیمت پاف

    پاف یک مدل از نشیمن است که به تازگی بسیار در دکوراسیون منزل مورد توجه قرار گرفته است. پاف را می توان در ابعاد و مدل های مختلف از جمله پاف مکعبی و پاف استوانه ای تهیه کرد. در خرید اینترنتی پاف به رنگ انتخابی بسیار توجه نمایید تا هارمونی رنگی محیط شما حفظ شود. قیمت پاف با توجه به ابعاد و جنس ساخت آن بستگی دارد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا بهترین و متنوع ترین مدل های پاف را برای شما جمع آوری کنیم تا شما با خرید آنلاین پاف مورد نظر خود آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • مبلمان پذیرایی و نشیمن

    خرید اینترنتی و قیمت مبلمان پذیرایی و نشیمن

    یکی از بخش های بسیار مهم و پر اهمیت خانه ، قسمت پذیرایی و نشیمن هر خانه است. در این قسمت از خانه شما تلاش می کنید تا تمام زیبایی خانه خود و سلیقه دکوراسیون و معماری خود را به نمایش دیگران بگذارید. شاید مهمان شما در اتاق خواب و دیگر قسمت های خانه شما وارد نشود ولی حتما قسمت پذیرایی و نشیمن خانه شما را خواهد دید. یکی از شاکله های اصلی قسمت پذیرایی و نشیمن خانه شما مبلمان این قسمت ها می باشد. توصیه ما به شما برای تهیه مبلمان این قسمت از منزل ، خرید اینترنتی مبلمان پذیرایی و نشیمن است زیرا شما با خیال راحت و بدون اعمال نظر فروشنده با خیال راحت می توانید رنگ های و مدل های متنوع را ببینید و فراق خاطر مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در خرید آنلاین مبلمان پذیرایی و نشیمن یکی از موارد بسیار مهم ، انتخاب درست سایز و اندازه مبلمان این قسمت است زیرا نباید با انتخاب مدل بزرگ مبلمان فضای این محیط را محدود کرد. قیمت مبلمان پذیرایی و نشیمن نیز بستگی به جنس ساخت و برند تولیدی آن دارد. مبلمان پذیرایی و نشیمن را می توان در دسته بندی های : مبل راحتی ، مبل نیم ست ، میز تلویزیون ، جلو مبلی ، بوفه و ویترین ، میز تلفن ، میز عسلی تقسیم بندی کرد.در این قسمت از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تنوعی کاملی از محصولات مرتبط به مبلمان نشیمن و پذیرایی برای شما عزیزان فراهم شده است.

  • کمد و کتابخانه

    خرید اینترنتی و قیمت کمد و کتابخانه

    داشتن کمد و کتابخانه مناسب در خانه و یا محل کار می تواند بسیار کاربردی باشد و در عین حال به چیدمان منظم محیط شما نیز کمک شایانی می نماید.  در خرید اینترنتی کمد و کتابخانه باید به این نکته دقت کافی را داشته باشید که مدل انتخابی شما مناسب محیط شما از نظر رنگ بندی ، مدل و ابعاد باشد تا فضای ناهمگونی را ایجاد نکند. در این بخش از فروشگاه اینترنتی دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم با جمع آوری محصولاته بهترین تولید کنندگان و واردکنندگان برای شما امکان خرید آنلاین کمد و کتابخانه را فراهم کنیم تا شما با خیال راحت بتوانید مدل مورد نظر خود را تهیه نمایید. قیمت کمد و کتابخانه نیز مانند دیگر کالاهای دکوراسیون بستگی به جنس ساخت و برند تولیدکننده دارد.

  • مبلمان اداری

    خرید اینترنتی و قیمت مبلمان اداری و خرید دکوراسیون اداری

    اگر دوست دارید یک شرکت یا دفتر کار زیبا و دلنشین داشته باشید پس باید با مبلمان اداری زیبا و جذاب چیدمان آن را انجام داده باشید. مبلمان اداری را می توان به دسته بندی : کمد بایگانی و قفسه اداری ، کتابخانه و فایلینگ ، کمد اداری ، میز اداری ، ست اداری ، صندلی اداری ، صندلی انتظار و ملزومات اداری تقسیم بندی کرد. در خرید اینترنتی مبلمان اداری باید به 2 نکته توجه داشت سبک و طرح مبلمان اداری زیرا باید با محیط شما سازگار باشد. در این قسمت از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو سعی کرده ایم تا با جمع آوری بهترین محصولات در این حوزه برای شما امکان خرید آنلاین مبلمان اداری را فراهم کنیم تا شما با خیال آسوده اقدام به خرید کالای مورد نظر بنمایید. قیمت مبلمان اداری نیز مانند دیگر محصولات مبلمان به جنس ساخت آن بستگی دارد.

  • جاکفشی

    خرید اینترنتی و قیمت جاکفشی

    اگر می خواهید جلوی درب ورودی شما انباشته از کفش نباشد و ظاهر ورودی خانه شما جلوه ای زیبا و مرتب به خود بگیرد. با خرید اینترنتی جا کفشی این مهم را محقق سازید. قیمت جاکفشی بستگی به جنس ساخت و مدل آن دارد. سعی کنید در انتخاب این کالا وقت و زمان مناسب را به خرج دهید زیرا تاثیر زیادی در چهره ی ورودی منزل شما دارد. از انواع جاکفشی میتوان به : جا کفشی چوبی ، جا کفشی مدرن ، جا کفشی ام دی اف و جا کفشی آینه دار اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا زیباترین و جدیدترین مدل جا کفشی را از بهترین تولید کنندگان این محصول گردآوری کنیم ، تا شما کاربران گرامی با خرید آنلاین جا کفشی مورد علاقه ای خود محصول خریداری شده را درب منزل و یا محل کار خود در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

  • چوب لباسی

    خرید و قیمت چوب لباسی

    چوب لباسی یکی از وسایل بسیار کاربردی در تمام فضا های مسکونی و اداری میباشد. چوب لباسی دارای مدل های مختلف میباشد که از متداول ترین مدل های آن می توان به چوب لباسی ایستاده ، چوب لباسی درختی ، چوب لباسی دیواری و چوب لباسی کمدی اشاره کرد. قیمت چوب لباسی نیز بستگی به مدل و جنس ساخت آن دارد. چوب لباسی چوبی و فلزی از مدل های پر مصرف تلقی می شوند . فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو با فراهم کردن زیباترین مدل های چوب لباسی برای شما عزیزان امکان خرید اینترنتی چوب لباسی را برای شما عزیزان در مدل های مختلف فراهم کرده است. شما کاربران گرامی با خرید اینترنتی جوب لباسی دلخواه خود می توانید کالای مورد نظر خود را در سراسر کشور در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

صفحه
نمایش 541 - 558 از 590 آیتم