جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

طول

عرض

انتخاب رنگ

سبک

کلاس استفاده

قیمت

48990 تومان - 495015 تومان

محصولات تخفیفی

کاغذ دیواری

1492 محصول وجود دارد
کاغذ دیواری

خرید اینترنتی و قیمت انواع کاغذ دیواری

از جمله پوشش های زیبا ، جذاب و مورد علاقه برای دیوار ها می توان به کاغذ دیواری اشاره نمود. کاغذ دیواری با طرح و تنوع بالای که دارد بسیار مورد توجه طراحان و معماران نیز قرار گرفته زیرا در اعمال سلیقه و جذابیت رنگی به آنها کمک می کند. شما می توانید از کاغذ دیواری برای پوشش دیوار و یا دفتر کار خود استفاده نمای...

خرید اینترنتی و قیمت انواع کاغذ دیواری

از جمله پوشش های زیبا ، جذاب و مورد علاقه برای دیوار ها می توان به کاغذ دیواری اشاره نمود. کاغذ دیواری با طرح و تنوع بالای که دارد بسیار مورد توجه طراحان و معماران نیز قرار گرفته زیرا در اعمال سلیقه و جذابیت رنگی به آنها کمک می کند. شما می توانید از کاغذ دیواری برای پوشش دیوار و یا دفتر کار خود استفاده نمایید. در خرید اینترنتی کاغذ دیواری به این نکته توجه فرمایید که حتما کاغذ دیواری قابل شستشو انتخاب نمایید تا در تمیز کردن آن در آینده به مشکل بر نخورید. از جمله مدل های این کالا می توان به : کاغذ دیواری مدرن ، کاغذ دیواری کلاسیک ، کاغذ دیواری سه بعدی ، کاغذ دیواری اتاق کودک ، پوستر کاغذ دیواری و کاغذ دیواری چاپی و سفارشی اشاره نمود . یکی از مواردی که در خرید آنلاین کاغذ دیواری توجه شما را به خود جلب می نماید ، این است که شما به چه مقدار کاغذ دیواری نیاز دارید؟ این مشکل را در فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما حل کرده ایم . شما برای اولین بار و به راحتی با استفاده از سیستم هوشمند محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری خونه شو ، با وارد کردن طول دیوار تعداد رول مورد نیاز خود را به دست خواهید آورد. قیمت کاغذ دیواری نیز بستگی به جنس تولیدی آن دارد . از متداول ترین مدل های آن میتوان به : کاغذ دیواری قابل شستشو ، کاغذ دیواری PVC و کاغذ دیواری وینیل اشاره کرد.

بیشتر

دسته بندی ها

  • کاغذ دیواری مدرن

    خرید اینترنتی و قیمت کاغذ دیواری مدرن

    اگر سبک انتخابی شما برای دکوراسیون منزل و یا محل کار خود مدرن است ، حتما با خرید اینترنتی کاغذ دیواری مدرن دیوارهای محیط خود را به این سبک تغییر دهید. قیمت کاغذ دیواری مدرن بستگی به جنس ساخت و شرکت سازنده ای آن دارد. از مکان های که می توانید از این سبک کاغذ دیواری استفاده نمایید می توان به : کاغذ دیواری مدرن اتاق خواب و کاغذ دیواری مدرن پذیرایی اشاره کرد. اگر دارید به این موضوع فکر می کنید که نمی دانید چند رول کاغذ دیواری مدرن برای محیط خود نیاز دارید ، اصلا به آن فکر نکنید. زیرا با محاسبه گر هوشمند تعداد رول مورد نیاز کاغذ دیواری خونه شو به راحتی می توانید ضمن خرید آنلاین کاغذ دیواری مدرن مورد علاقه ای خود به راحتی تعداد رول مورد نیاز خود را نیز محاسبه نمایید و مدل انتخابی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگبرد.

  • کاغذ دیواری کلاسیک

    خرید اینترنتی و قیمت کاغذ دیواری کلاسیک

    سبک دکوراسیون کلاسیک همیشه طرفداران خاص خود را در طول زمان داشته است . همیشه افرادی هستند که دوست دارند محیط خود را به سبک کلاسیک و وینتیج طراحی کنند. اگر شما نیز از علاقه مندان به این سبک هستید ، برای دیوار های محیط خود چه برنامه ای دارید؟ پیشنهاد ما خرید اینترنتی کاغذ دیواری کلاسیک برای دیوار های شماست. قیمت کاغذ دیواری کلاسیک بستگی به جنس ساخت و برند تولید کننده ای آن دارد. از مکان های که می توانید از این سبک کاغذ دیواری استفاده نمایید می توان به : کاغذ دیواری کلاسیک اتاق خواب و کاغذ دیواری کلاسیک برای پذیرایی میباشد. به مدلی دیگر از این کالا کاغذ دیواری کلاسیک سلطنتی نیز گفته می شود. برای محاسه تعداد رول مورد نیاز خود هم به راحتی با استفاده از محاسبه گر هوشمند تعداد رول کاغذ دیواری خونه شو ضمن خرید آنلاین کاغذ دیواری کلاسیک مورد نظر خود از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو ، تعداد دقیق رول مورد نیاز خود را نیز تهیه نمایید.

  • کاغذ دیواری سه بعدی

    خرید اینترنتی و قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

    اگر به دنبال طرح خاص و منحصر به فرد برای دیوار های محیط خود هستید ، پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی است. زیرا در هیچ محصول دیگری نمی توانید این چنین تنوع مدل را بیابید. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی بستگی به جنس ساخت و ابعاد آن دارد. از مکان های که شما می توانید از این مدل کالا استفاده نمایید می توان به : کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب ، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان ، کاغذ دیواری سه بعدی پشت ال سی دی نام برد . تنوع زیاد طرح این محصول باعث شده که هر فرد با هر سلیقه ای بتواند مدلی از آن را انتخاب نماید. از مدل های پر طرفدار آن نیز می توان به : کاغذ دیواری سه بعدی منظره ، کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل و کاغذ دیواری سه بعدی طرح سنگ نام برد. در انتخاب مدل این کالا دقت نمایید که حتما از مدل های انتخاب نمایید که با فضای محیط شما و روحیات شما نیز تناسب داشته باشد ، زیرا تاثیر به سزایی در هارمونی دیداری محیط شما می گذارد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا از بین زیباترین و جدیدترین مدل های این کالا برای شما کاربران گرامی امکان خرید آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی را فراهم نماییم ، تا به راحتی هرچه تمام تر کالای مد نظر خود را درب منزل و یا محل کار خود دریافت نمایید.

  • کاغذ دیواری اتاق کودک

    خرید اینترنتی و قیمت کاغذ دیواری اتاق کودک

    اگر به این موضوع فکر میکنید که از چه نوع پوششی برای دیوارهای اتاق کودک خود استفاده نمایید و نمی دانید چه چیزی انتخاب کنید که ضمن تنوع مدل بالا به راحتی نیز قابل شستشو و تمیزی باشد ، پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی کاغذ دیواری اتاق کودک است. زیرا این محصول با تنوع رنگ و مدل بالای خود حتما سلیقه ای شما و فرزند شما را پاسخگو خواهد بود. قیمت کاغذ دیواری اتاق کودک بستگی به جنس و برند تولید کننده ای آن دارد. از مدل های قابل تهیه این محصول می توان به : کاغذ دیواری اتاق کودک سه بعدی اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه انلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا از میان جدیدترین و زیباترین مدل های موجود این کالا برای شما کاربران عزیز امکان خرید آنلاین کاغذ دیواری اتاق کودک را فراهم نماییم. تا با خیالی آسوده از میان مدل های متنوع ، کالای مورد نظر خود را درب منزل و یا محل کار خود دریافت نمایید.

  • کاغذ دیواری سفارشی

    خرید اینترنتی و قیمت انواع کاغذ دیواری چاپی و سفارشی

    اگر علاقه مند هستید که از یک تصویر خاص برای پوشش دیوار منزل و یا محل کارخود استفاده نمایید ، تنها راه انجام این کار خرید اینترنتی کاغذ دیواری چاپی سفارشی است. در این مدل از کاغذ دیواری شما به راحتی می توانید تصویر مورد علاقه خود رادر ابعاد دلخواه بر روی کاغذ دیواری چاپ کنید و بر روی دیوار مورد نظرخود نصب کنید. قیمت کاغذ دیواری سفارشی بستگی به جنس و ابعاد مورد نظر شما دارد. در انتخاب طرح دلخواه خود برای چاپ بر روی کاغذ دیواری به این نکته دقت نمایید که حتما طرحی را انتخاب نمایید که با رنگ بندی و فضای محیط شما تناسب داشته باشد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا با فراهم کردن طرح های زیبا و آماده از این مدل  کالا ، برای شما کاربران گرامی امکان خرید آنلاین کاغذ دیواری چاپی را فراهم نماییم ، تا شما به راحتی بتوانید طرح دلخواه خود را چاپ شده و آماده نصب درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

صفحه
نمایش 19 - 36 از 1492 آیتم