جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

طول

عرض

انتخاب رنگ

انتخاب ابعاد

تعداد لامپ

سبک

کلاس استفاده

قیمت

16470 تومان - 2432010 تومان

محصولات تخفیفی

نظم دهنده و ارگانایزر آشپزخانه

292 محصول وجود دارد
نظم دهنده و ارگانایزر آشپزخانه

خرید اینترنتی و قیمت نظم دهنده و ارگانایزر آشپزخانه

ظروف نظم دهنده و ارگانایزر در آشپزخانه ها نقش بسیار کلیدی در مرتب بودن آشپزخانه را اجرا می کنند. از آنجا که ظروف نظم دهنده و ارگانایزر در نگهداری خرده ریز و مواد مصرفی کوچک مورد استفاده قرار میگیرند ، لازم است که از مواد مرغوب تهیه و ساخته شوند تا ضمن حفظ سلامت مواد داخل از مقاومت خوبی نیز برخو...

خرید اینترنتی و قیمت نظم دهنده و ارگانایزر آشپزخانه

ظروف نظم دهنده و ارگانایزر در آشپزخانه ها نقش بسیار کلیدی در مرتب بودن آشپزخانه را اجرا می کنند. از آنجا که ظروف نظم دهنده و ارگانایزر در نگهداری خرده ریز و مواد مصرفی کوچک مورد استفاده قرار میگیرند ، لازم است که از مواد مرغوب تهیه و ساخته شوند تا ضمن حفظ سلامت مواد داخل از مقاومت خوبی نیز برخوردار باشند تا در مقابل ضربه نیز مقاوم باشند.در این بخش تنوع کاملی از ظروف نگهدارنده آشپزخانه و نظم دهنده از بهترین برند های خارجی و ایرانی برای شما فراهم کرده ایم که با خیال آسوده مدل مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و آنلاین خرید نمایید.

بیشتر

دسته بندی ها

  • جا ادویه و حبوبات

    خرید اینترنتی و قیمت جا ادویه و حبوبات

    یکی از عواملی که باعث می شود شما یک آشپزخانه زیبا و منظم داشته باشید ، داشتن جای ادویه و حبوبات می باشد. با داشتن ظروف مناسب ادویه و حبوبات ضمن اینکه شما به راحتی می توانید مواد غذایی مورد نظر را به راحتی پیدا کنید باعث می شود که کابینت های شما نیز بسیار منظم باقی بماند. جا ادویه ای ها را می توان به جا ادویه ای سرامیکی ، جا ادویه ای شیشه ای ، جا ادویه ای استیل تقسیم بندی کرد. در خرید اینترنتی جا ادویه ای و حبوبات به این نکته توجه داشته باشید که در انتخاب خود رنگ را مد نظر داشته باشید ، زیرا با انتخاب رنگ مناسب و هماهنگ با دیگر وسایل آشپزخانه یه هارمونی رنگ زیبا خواهید داشت. در این قسمت از فروشگاه اینترنتی خونه شو شما به راحتی می توانید با خرید آنلاین جا ادویه ای و حبوبات مورد نظر خود محصول خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. قیمت جا ادویه ای و حبوبات نیز بسته به جنس ساخت آن متغییر است. پس همین الان برای خرید جا ادویه ای شیک برای خانه خود یا سرویس جا ادویه و حبوبات عروس دست به کار بشید.

  • ظرف مایعات آشپزخانه

    خرید اینترنتی و قیمت ظروف مایعات آشپزخانه

    بسیاری از مواد مصرفی ما در آشپزخانه به صورت مایع هستند که ما برای نگهداری از آنها نیاز به ظرف مایعات مناسب داریم. از جمله ظروف مایعاتی که می توان به آن اشاره کرد : جا آبلیمویی ، جا روغنی یا ظرف روغن ، جای سرکه یا ظرف سرکه و..... در این قسمت از خونه شو شما می توانید با خرید اینترنتی ظروف مایعات آشپزخانه دلخواه خود تمامی مواد مایع در آشپزخانه خود را نظم دهی کنید. با نگاهی اجمالی به این قسمت از فروشگاه اینترنتی خونه شو به راحتی می توانید کالای مورد نظر خود را پیدا کنید و با خرید آنلاین ظروف مایعات آشپزخانه آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • نمک پاش و شکر پاش

    خرید اینترنتی و قیمت نمک پاش و شکر پاش

    داشتن ظروف زیبا همیشه یه حس خوبی به آدم دست میده. از اینکه مواد خوراکی تون رو در ظرف شیک و درخور نگه داری کنید به خودتون احترام گذاشتین. از جمله این ظروف میتونیم به نمک پاش و شکرپاش اشاره کنیم که بسیار هم کاربردی هستن. در این قسمت از خونه شو شما به راحتی می توانید با خرید اینترنتی نمک پاش و شکرپاش مورد علاقه خودتون که میتونه یک نمک پاش شیک باشه یا اینکه نمک پاش فانتزی این کالای مهم را برای خود تهیه نمایید. با خرید آنلاین نمک پاش و شکر پاش از خونه شو می توانید محصول خریداری شده را در محل مورد نظر خودتون تحویل بگیرید. 

  • ظرف نان و سبزی

    خرید اینترنتی و قیمت ظرف نان و سبزی

    بعضی از مواد خوراکی که ما برای مصرف تهیه می کنیم نیاز به نگهداری ویژه ای برای سالم ماندن دارند. برای مثال نان و سبزیجات. شما برای اینکه بتوانید نان و سبزی را نگهداری کنید نیاز به ظرف مناسب این کار دارید. ما با توجه به این نیاز برای شما عزیزان امکان خرید اینترنتی ظرف نان و سبزی را فراهم کرده ایم تا شما از میان کالاه ای گردآوری شده در این بخش با خرید آنلاین ظرف نان و سبزی مورد علاقه خود کالای خریداری شده را به راحتی هرچه تمام تر در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • سبد و آبکش

    خرید اینترنتی و قیمت انواع سبد و آبکش

    از جمله لوازمی که در آشپزخانه کاربرد زیادی دارند می توان به سبد و آبکش اشاره کرد. این وسایل بسیار مهم و کاربردی در آماده سازی غذا نیز بسیار به کمک ما می آیند. در این بخش از سایت خونه شو برای شما کاربران گرامی امکان خرید اینترنتی سبد و آبکش را فراهم کرده ایم . قیمت سبد و آبکش بستگی به جنس ساخت و ابعاد آن ها دارد. از مدل های متداول این محصول می توان به : سبد استیل ، آبکش استیل و آبکش پلاستیکی اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه آنلاین خونه شو از میان مدل های زیبا و جدید این محصول برای شما کاربران عزیز امکان خرید آنلاین آبکش و سبد را در مدل های مختلف را فراهم نموده ایم ، تا شما عزیزان به راحتی هرچه تمام تر محصول انتخابی خود را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

  • جای قاشق و چنگال

    خرید اینترنتی و قیمت جای قاشق و چنگال

    قاشق و چنگال دو ابزار بسیار مهم و کاربردی در سرو غذا و خوردن مواد خوراکی به شمار می آیند. انسان متمدن بعد از عصر آهن ابزاری برای خوردن غذا ساخت که امروزه به عنوان قاشق و چنگال نامبرده می شوند. پس برای نگهداری از این ابزار های مهم و کاربردی نیاز به جای قاشق و چنگال داریم. در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو برای شما انواع جای قاشق و چنگال رومیزی ، جای قاشق و چنگال استیل ، جای قاشق و چنگال سرامیکی و جای قاشق چنگال داخل کشو کابینتی را فراهم کرده ایم تا شما با خیال اسوده با خرید اینترنتی جای قاشق و چنگال مورد نظر آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. قیمت جای قاشق و چنگال بستگی به متریال تولید شده ان دارد. با خرید آنلاین جای قاشق و چنگال مورد نظر خود از میان برند های معتبر در خونه شو از کیفیت خرید خود لذت ببرید.

  • تقسیم کننده داخل کابینت

    خرید اینترنتی و قیمت تقسیم کننده داخل کابینت

    برای اینکه همیشه کابینت و کشو کابینت های آشپزخانه ما مرتب و با نظم باشند نیاز به تقسیم کننده داخل کابینت داریم. تقسیم کننده داخل کابینت می تواند فضای بیشتری برای نگهداری وسایل و ظروف برای ما ایجاد نماید. همچنین تقسیم کننده کشو کابینت برای ما محل های مختلفی برای نگهداری وسایل خرده ریز آشپزخانه ایجاد می نماید. با توجه به اهمیت تقسیم کننده های کابینت در این بخش ما برای شما امکان خرید اینترنتی تقسیم کننده کابینت و کشو کابینت را فراهم کرده ایم تا شما همیشه کابینت های منظم داشته باشید. با خرید آنلاین تقسیم کننده کشو کابینت به راحتی وسایل خود را با نظم در محل خودشان نگهداری نمایید.

  • حوله و دستمال آشپزخانه

    خرید اینترنتی و قیمت حوله و دستمال آشپزخانه

    داشتن حوله و دستمال در اشپزخانه یک امر اجتناب ناپذیر است. از آنجا که در محیط آشپزخانه به صورت مداوم با آب و مواد شستشو سر و کار داریم پس نیاز به حوله و دستمال آشپزخانه مناسب نیز داریم. با توجه با اهمیت این موضوع در این بخش از فروشگاه اینترنتی خونه شو برای شما عزیزان امکان خرید اینترنتی حوله و دستمال آشپزخانه را فراهم کرده ایم تا شما با خیال راحت بتوانید کالای مد نظر خود را تهیه نمایید. قیمت حوله و دستمال آشپزخانه بسیار وابسته به جنس الیافی تولیدی آن می باشد که قدرت جذب مایعات را مشخص می کند. در خرید آنلاین دستمال و حوله آشپزخانه به این نکته توجه داشته باشید تا در صورت امکان از مدل های آنتی باکتریال خرید نمایید تا تمیزی محیط آشپزخانه شما صد در صد تضمین شده باشد.

  • آبچکان

    خرید اینترنتی و قیمت آبچکان

    بعد از شستشوی ظروف به چه چیز نیاز دارید تا ظروف به صورت کامل خشک شوند؟ با کمی تامل در این سوال به یک جواب خواهید رسید آبچکان. آبچکان انواع مختلفی دارد که با توجه به نیاز و موقیعت سینک و ظرفشویی شما اقدام به تهیه آن می نمایید . انواع مدل ها را می توان به این گونه تقسیم بندی کرد : آبچکان کابینت ، آبچکان استیل ، آبچکان رو میزی ، آبچکان دیواری ، آبچکان سینک . در خرید اینترنتی آبچکان به این نکته دقت داشته باشید که حتما مدلی را انتخاب نمایید که از نظر اندازه مناسب محیط مصرفی شما باشد. قیمت آبچکان نیز بسته به جنس ساخت و کارایی آن متفاوت است. در این قسمت از فروشگاه اینترنتی خونه شو ما تلاش کرده ایم انواع آبچکان موجود در بازار را برای شما گردآوری منیم تا شما با خرید آنلاین آبچکان مورد نظر کالای خریداری شده را در محل خود تحویل بگیرید.

صفحه
نمایش 289 - 292 از 292 آیتم