جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

انتخاب رنگ

انتخاب ابعاد

قیمت

45000 تومان - 72015 تومان

محصولات تخفیفی

کوسن

235 محصول وجود دارد
کوسن

خرید اینترنتی کوسن مبل

مبلمان بدون وجود کوسن مبل جلوه کاملی از خود نشان نمی دهد. امروزه کوسن ها در دسته بندی کوسن مدرن ، کوسن کلاسیک و کوسن فانتزی تقسیم بندی می شود . معمولا برای اینکه بتوانند یک تناژ رنگی یکنواخت در محیط به دست آورند ، رنگ کوسن مبل را با رنگ پرده و رومیزی ( رانر ) ست می کنند. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای ...

خرید اینترنتی کوسن مبل

مبلمان بدون وجود کوسن مبل جلوه کاملی از خود نشان نمی دهد. امروزه کوسن ها در دسته بندی کوسن مدرن ، کوسن کلاسیک و کوسن فانتزی تقسیم بندی می شود . معمولا برای اینکه بتوانند یک تناژ رنگی یکنواخت در محیط به دست آورند ، رنگ کوسن مبل را با رنگ پرده و رومیزی ( رانر ) ست می کنند. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما کاربران عزیز امکان خرید اینترنتی کوسن را فراهم کرده ایم که شما عزیزان با خیال راحت با خرید آنلاین کوسن مورد نظر خود آن را در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید. قیمت کوسن نیز با توجه به جنس ساخت آن متفاوت است که شما عزیزان با توجه به بودجه در نظر گرفته می توانید از بین مدل های موجود اقدام به خرید کوسن نمایید.

بیشتر

دسته بندی ها

  • کوسن کلاسیک

    خرید اینترنتی و قیمت کوسن کلاسیک

    کوسن کلاسیک از مدل کوسن های است که برای استفاده در مبل های سلطنتی و مبل استیل مورد استفاده قرار می گیرد. در خرید اینترنتی کوسن کلاسیک مبل به این نکته توجه فرمایید که مدلی راانتخاب نمایید که مناسب مبل شما از نظر تناژ رنگی باشد . قیمت کوسن کلاسیک معمولا به جنس ساخت و الیاف آن بستگی دارد ، که در کوسن های کلاسیک برای مبلمان استیل معمولا پارچه انتخابی از جنس ضخیم همسان است. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما کاربران گرامی امکان خریدآنلاین کوسن کلاسیک را از بین بهترین و زیباترین کوسن های کلاسیک در بازار برای مبلمان استیل و سلطنتی را فراهم کرده ایم تا با خیال راحت کالای خریداری شده را در مکان مورد نظر خود دریافت نمایید.

  • کوسن مدرن

    خرید اینترنتی و قیمت کوسن مدرن

    یکی از مدل کوسن های که معمولا برای مبلمان راحتی مورد استفاده قرار می گیرد کوسن مدرن است. در خرید اینترنتی کوسن مدرن به این نکته دقت فرمایید که چون مبلمان راحتی از تناژ رنگی متنوع ساخته می شوند حتما در انتخاب رنگ کوسن مدرن خود دقت کافی را به عمل آورید. قیمت کوسن مدرن بستگی به جنس ساخت و الیاف آن دارد. کوسن مبلمان راحتی معمولا از جنس جیر و کتان ساخته می شود. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما از میان مدل های متنوع این کالا امکان خرید آنلاین کوسن مدرن را فراهم کرده ایم تا به راحتی هرچه بیشتر این کالای کاربردی و زیبا را برای مبل راحتی خود تهیه نمایید و در سریعترین زمان ممکن در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

  • کوسن فانتزی

    خرید اینترنتی و قیمت کوسن فانتزی

    یکی از سبک های زیبا کوسن که از طرفداران زیادی نیز برخوردار است کوسن فانتزی میباشد که به کوسن عروسکی نیز شناخته می شود. در خرید اینترنتی کوسن فانتزی به این نکته دقت داشته باشید که در انتخاب مدل آن رنگ بندی مناسب با مبل یا صندلی خود را حتما مد نظر داشته باشید. قیمت کوسن فانتزی به جنس ساخت و مدل ترکیب آن بستگی دارد. از معروفترین مدل های آن می توان به : کوسن فانتزی نمدی ، کوسن گرد و کوسن نمدی اشاره کرد. به جهت رنگ بندی و مدل های زیبای این محصول آن را به کوسن فاتزی دخترانه نیز می شناسند. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما عزیزان تنوع کاملی از این کالارا فراهم نموده ایم تا با خیال آسوده با خرید آنلاین کوسن فانتزی مورد نظر خود محصول خریداری شده را در سریعترین زمان دری منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • رومیزی (رانر)

    خرید اینترنتی و قیمت رومیزی و رانر

    رومیزی یا رانر معمولا پارچه ای است که برای پهن کردن روی میز ها از جمله میز نهار خوری و یا میز مبلمان مورد استفاده قرار میگیرد. در خرید اینترنتی رومیزی به این نکته دقت داشته باشید که حتما مدلی را از نظر ابعاد و طراحی انتخاب نمایید که مناسب فضای شما و میز شما باشد. قیمت رانر یا رومیزی بستگی به جنس ساخت و ابعد آن دارد. از مرسوم ترین مدل های آن می توان به : رومیزی گرد ، رانر مستطیل ، رومیزی مستطیل و رانر گرد اشاره نمود. رانر میز نهار خوری معمولا به صورت مستطیل مورد استفاده قرار میگیرد و رانر میز مبل معمولا گرد یا مربع است. در این بخش از فروشگاه اینترنتی دکوراسیون خونه شو برای شما تنوع زیبایی از انواع مدل های رانر را فراهم کرده ایم تا شما با خرید آنلاین رومیزی ، کالای مورد علاقه خود را در سریعترین زمان ممکن درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

صفحه
نمایش 37 - 54 از 235 آیتم