میز مدل ضربان دل کد 1749 نمایش بزرگتر

میز مدل ضربان دل کد E-1749

1749

محصول جدید

مجسمه سازی کاوه

جنس: رزین پلی استر
ارتفاع: 43 سانتی متر
رنگ آمیزی و ساخت تمامی محصولات کار دست است.
ساخت کشور: ایران

جزییات بیشتر

6,453,810 تومان

  • میز تزئینی مدل ضربان یکی دیگر از تولیدات مجسمه سازی کاوه است. طراحی این میز به شکل هنری و ساز سنتی ایرانی است و تلفیقی از هنر مجسمه سازی و موسیقی را در هم آمیخته است. به دلیل طراحی خاص و منحصر به فرد خود، با خانه های ایرانی بسیار سازگار است و توجه علاقه مندان به موسیقی را جلب می کند. رنگ آمیزی زیبا و خیره کننده میز، شکوه و جلوه بیشتری به آن بخشیده است و همخوانی بسیاری با محیط دکوراسیون شما دارد. ارتفاع این میز به 43 سانتی متر و برای اتاق پذیرایی یا اتاق نشیمن به عنوان میز پذیرایی بسیار مناسب است. این میز از جنس رزین پلی استر است و قابلیت شست و شو و ماندگاری رنگ بسیار بالایی دارد.
    میزها یکی از وسایل پر کاربرد هستند که بدون شک در هر خانه ای یافت می شوند و کاربردهای مختلفی دارند. یکی از انواع میزها، میزهای تزئینی هستند که در دکوراسیون خانه ها از آن ها استفاده می شود و می توانید از زیبایی آن ها در محیط منزل خود بهره ببرید و محیط خانه خود را زیباتر کنید. در انتخاب این گونه میزها مانند همه وسایل تزئینی باید به چند نکته توجه کنید از جمله: از میزهایی استفاده کنید که با دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشند و ابعاد میز باید به گونه ای باشد که فضای کمی از خانه یا محل مورد نظر شما را اشغال کند تا جلوه و شکوه بیشتری داشته باشد. مهم ترین ویژگی این میزها این است که تمام مراحل ساخت آن ها در ایران، بدون استفاده از ماشین های صنعتی و با کار دست انجام می شود که ارزش آن را دو چندان کرده است، همچنین این میز رنگ آمیزی زیبا و منحصر به فرد و کیفیت بالایی دارد. همه این ویژگی ها نه تنها بر زیبایی این محصول افزوده است، بلکه موجب ماندگاری رنگ و طول عمر بیشتر میز می شود. به شما پیشنهاد می کنیم این محصول زیبا و ماندگار را خریداری کنید و بر شکوه خانه و محل کارتان بیفزایید.

  • ارتفاع43 سانتی متر
    شرایط نگهداریاز قرار دادن کالا در برابر نور مستقیم خورشید، نور شدید و گرمای زیاد خودداری کنید. برای پاک کردن مجسمه از قلم موی خشک و نرم یا پارچه نرم و مرطوب استفاده کنید. هرگز از الکل یا حل کننده های دیگر استفاده نکنید.
    جنسرزین پلی استر
    گارانتی2 سال
    زمان تحویل15 روز
    خدمات پس از فروشدارد (مادام العمر)
    کشور مبدأ برندایران
    سایر توضیحاتتمامی محصولات توسط دست ساخته شده و رنگ آمیزی می شود.
    قابلیت شستشوقابل شست و شو (فقط) با آب ولرم و کف صابون

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: