سرویس پخت‌وپز 8 پارچه کاندید مدل ورونا

محصول جدید

ظروف پخت و پز کاندید

جنس رویه: گرانیت

جنس: آلومینیوم دایکست

ابعاد: 63 × 32 × 17 سانتی متر

کشور سازنده: ایران

جزییات بیشتر

  • سرویس هشت پارچه ورونا با سه عدد قابلمه به ابعاد 28، 24 و 20 سانتی‌متری به همراه درب پیرکس و یک تابه دو دسته سایز 26 سانتی‌متری به همراه درب پیرکس به بازار عرضه شده است. جنس بدنه از آلومینیوم دایکست شده و پوشش آن از نوع گرانیت است. پوشش گرانیت نسبت به تفلون مشخصات بهداشتی بهتری دارد و در برابر خراش مقاوم‌تر است و نسبت به پوشش سرامیک نچسب‌تر است. شما می‌توانید این محصول با کیفیت ایرانی را همراه با یک سال گارانتی تعویض تهیه نمایید.

    گرانیت نوعی پوشش برای ظروف پخت‌وپز است که مدتی است به بازار عرضه شده است. تنوع رنگی و شباهت ظاهری این ظروف به سنگ گرانیت و همچنین مقاومت این پوشش‌ها در مقایسه با انواع دیگر پوشش موجب شده است تا نام تجاری گرانیتی یا ماربل را به این محصولات اختصاص دهند. این پوشش‌ها در واقع پوشش‌های نچسب یا تفلون پیشرفته و تقویت‌شده و با مقاومت شیمیایی و سایشی بالاتر هستند که به صورت رنگی به صورت ۴ یا ۵ لایه بر روی سطوح ظروف آلومینیوم دایکست شده پاشش می‌شوند. همچنین دانه‌های رنگی که به‌صورت پراکنده داخل ظرف گرانیتی دیده می‌شود دانه‌های سخت سرامیک است.

    شرکت آذین گستر شفق با نشان تجاری کاندید پیشرو در تولید ظروف پخت‌وپز آشپزخانه دایکستی به‌صورت تخصصی و در مقیاس انبوه در ایران است. این شرکت با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای ساخت ظروف آلومینیومی دایکستی و توسط ماشین‌آلات مدرن و بروز قادر به تولید مرغوب‌ترین ظروف آشپزی شامل انواع قابلمه و تابه در اشکال و سایزهای متنوع و با پوشش‌های سرامیک، بایو گرانیت، تفلون و گرانیت و سوپر گرانیت است. ظروف آشپزی آلومینیومی دایکست شده کاندید به دلیل عدم تماس مستقیم مواد غذایی با آلومینیوم و با بهره‌گیری از پوشش‌های مقاوم تفلون، گرانیت، سرامیک و بایو گرانیت از بهداشتی‌ترین ظروف پخت‌وپز محسوب می‌گردند. با استفاده از ضخامت بالا و طراحی بهینه کف تابه و قابلمه دایکست کاندید و تناسب فوق‌العاده در بدنه و لبه‌ها می‌توان فرصت یک آشپزی حرفه‌ای را به خانه‌ها برد.

  • وزن8150 گرم
    جنسآلومینیوم دایکست
    کلاس استفادهآشپزخانه/ پخت و پز
    زمان تحویل2 روز
    خدمات پس از فروشدارای یک سال گارانتی تعویض
    کشور مبدأ برندایران
    سایر توضیحاتقابلمه 28،24،20، تابه دودسته 26
    تعداد ظروف4
    تعداد لایه4
    ضخامت پوششی30 میلی متر
    خروجی بخاردارد
    جنس دربپیرکس
    کفی ضخیمبله - 5 میلیمتر
    قابلیت استفاده در ماکروویوندارد
    قابلیت استفاده در فردارد - بدون درب

10 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: