آبنمای رومیزی مدل ترانه برکه کد 1489

1489

محصول جدید

مجسمه سازی کاوه

آبنمای رومیزی طرح ترانه برکه مدل 1489

جنس: رزین پلی استر

ارتفاع: 47 سانتی متر

رنگ آمیزی و ساخت تمامی محصولات کار دست است.

ساخت کشور: ایران

جزییات بیشتر

3,830,310 تومان

  • آبنمای رومیزی مدل ترانه برکه یکی از محصولات مجسمه سازی کاوه است. این آبنمای رومیزی که به شکل برکه ای زیبا طراحی شده، هم از رنگ های متنوع و شاد استفاده کرده و هم از طبیعت الهام گرفته است و به گونه ای است که همراه با صدای آب، حس زیبا و دلنشینی بر فضا حاکم می شود. جنس این آبنمای رومیزی از پلی استر است که نه تنها در مقابل رطوبت مقاوم است، بلکه باعث ماندگاری و درخشندگی رنگ می شود و زیبایی آنرا دو چندان می کند. ارتفاع این آبنما 47 سانتی متر است که به راحتی می توان آن را در دکوراسیون فضای خانه استفاده کرد.
    آب همیشه نمادی از آرامش و زندگانی است و به همین دلیل، استفاده از آبنما برای عموم مردم اهمیت یافته است. استفاده از آبنمای رومیزی و شنیدن صدای آب باعث آرامش و خلق فضایی زیبا و دلنشین در خانه و مکان های دیگر می شود و طراحی زیبای آن نیز به صورتی است که به عنوان جسم دکوری و مجسمه تزئینی نیز می توان از آن استفاده کرد. آبنماها به شکل های مختلفی ساخته می شوند، بعضی از آن ها با سنگ های طبیعی و گیاهان طراحی شده اند که امکان استفاده از آن در آپارتمان وجود ندارد و بعضی دیگر از جنس هایی ساخته شده اند که هم سبک هستند و هم طول عمر بالایی دارند و می توان در فضاهای کوچک مثل آپارتمان هم از آن ها استفاده کرد. علاوه بر جنس آن، مدل و طراحی آبنما نیز مهم است و باید در انتخاب این وسیله به آن توجه کرد، پس باید آبنمایی را انتخاب کنید که هم فضای محدودی از خانه یا محل کار را اشغال کند و هم طراحی زیبایی داشته باشد. انتخاب درست، باعث می شود که آبنمای خریداری شده با دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشد و فضای آرام و مثبتی را رقم بزند. از اشیاء زینتی علاوه بر کاربرد زیبایی و تزئینی بودنشان، می توان به عنوان میز یا ظرف میوه و ... نیز استفاده کرد، حتی می توانید با تهیه یک مجسمه و یا جسم دکوری زیبا و مناسب و کادو دادن آن به افرادی که دوستشان دارید، آنها را شاد کنید. مجسمه های کاوه، تولید ایران است و تمام مراحل ساخت و رنگ آمیزی آن کار دست است، همچنین از جنس رزین پلی استر است که به راحتی با یک دستمال تمیز می شوند و ماندگاری رنگ بسیار بالایی دارند.

  • ارتفاع47 سانتی متر
    شرایط نگهداریاز قرار دادن کالا در برابر نور مستقیم خورشید، نور شدید و گرمای زیاد خودداری کنید. برای پاک کردن مجسمه از قلم موی خشک و نرم یا پارچه نرم و مرطوب استفاده کنید. هرگز از الکل یا حل کننده های دیگر استفاده نکنید.
    جنسرزین پلی استر
    گارانتی2 سال
    زمان تحویل15 روز
    خدمات پس از فروشدارد (مادام العمر)
    کشور مبدأ برندایران
    سایر توضیحاتتمامی محصولات توسط دست ساخته شده و رنگ آمیزی می شود.
    قابلیت شستشوقابل شست و شو (فقط) با آب ولرم و کف صابون
  • نوشتن نقد و نظر

    آبنمای رومیزی مدل ترانه برکه کد 1489

    آبنمای رومیزی مدل ترانه برکه کد 1489

    آبنمای رومیزی طرح ترانه برکه مدل 1489

    جنس: رزین پلی استر

    ارتفاع: 47 سانتی متر

    رنگ آمیزی و ساخت تمامی محصولات کار دست است.

    ساخت کشور: ایران

9 محصولات مشابه در دسته بندی مختلف: