جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

طول

عرض

انتخاب رنگ

انتخاب ابعاد

تعداد لامپ

سبک

کلاس استفاده

قیمت

0 تومان - 5850015 تومان

محصولات تخفیفی

آشپزخانه و ناهارخوری

1949 محصول وجود دارد
آشپزخانه و ناهارخوری

خرید اینترنتی و قیمت لوازم آشپزخانه و ناهارخوری

آشپزخانه و ناهارخوری یکی از بخش های مهم در هر خانه ای محسوب می شود. از آنجا که بیشتر تایم خانوم خونه در این قسمت سپری می شود ، نیاز است به دکوراسیون آشپزخانه و ناهارخوری توجه ویژه ای کرد. در خونه شو ما این امکان را فراهم کرده ایم که تمامی لوازم آشپزخانه و ناهارخوری را به صورت اینترنتی خرید نمایید و...

خرید اینترنتی و قیمت لوازم آشپزخانه و ناهارخوری

آشپزخانه و ناهارخوری یکی از بخش های مهم در هر خانه ای محسوب می شود. از آنجا که بیشتر تایم خانوم خونه در این قسمت سپری می شود ، نیاز است به دکوراسیون آشپزخانه و ناهارخوری توجه ویژه ای کرد. در خونه شو ما این امکان را فراهم کرده ایم که تمامی لوازم آشپزخانه و ناهارخوری را به صورت اینترنتی خرید نمایید و درب منزل در کوتاه ترین زمان و مناسبترین قیمت تحویل بگیرید. در ضمن نه تنها فروش اینترنتی لوازم آشپزخانه را فراهم کرده ایم ، در بخش ایده های طراحی مجله دکوراسیون خونه شو هم کلی ایده طراحی آشپزخانه و ناهار خوری را براتون فراهم کردیم.خرید آنلاین لوازم آشپزخانه تا حالا انقدر آسون نبوده......

بیشتر

دسته بندی ها

  • نظم دهنده و ارگانایزر...

    خرید اینترنتی و قیمت نظم دهنده و ارگانایزر آشپزخانه

    ظروف نظم دهنده و ارگانایزر در آشپزخانه ها نقش بسیار کلیدی در مرتب بودن آشپزخانه را اجرا می کنند. از آنجا که ظروف نظم دهنده و ارگانایزر در نگهداری خرده ریز و مواد مصرفی کوچک مورد استفاده قرار میگیرند ، لازم است که از مواد مرغوب تهیه و ساخته شوند تا ضمن حفظ سلامت مواد داخل از مقاومت خوبی نیز برخوردار باشند تا در مقابل ضربه نیز مقاوم باشند.در این بخش تنوع کاملی از ظروف نگهدارنده آشپزخانه و نظم دهنده از بهترین برند های خارجی و ایرانی برای شما فراهم کرده ایم که با خیال آسوده مدل مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و آنلاین خرید نمایید.

  • ظروف پخت و پز

    خرید اینترنتی و قیمت ظروف پخت و پز آشپزخانه

    یکی از مهمترین و کاربردی ترین ابزار در هر آشپزخانه ای ظروف پخت و پز آن میباشد. در انتخاب و خرید ظروف پخت و پز آشپزخانه علاوه به کارای مناسبی که ظرف مورد نظر باید داشته باشد باید دقت کرد که از چه جنس و موادی در تهیه ظروف پخت و پز استفاده شده است. امروزه ظروف پخت و پز در مدل های آهنی ، چدنی ، پیرکس ، مسی ، شیشه ای و..... تولید میشود که هر یک مزایا و معایب خود را دارد. نکته دیگر در خرید ظروف پخت و پز آشپزخانه این است که ظروف انتخابی شما با دکوراسیون و رنگ بندی آشپزخانه شما همخوانی داشته باشد. در این بخش شما به راحتی می توانید از میان تنوع بالای کالا های این دسته به راحتی به خرید آنلاین ظروف و پخت و پز آشپزخانه بپردازید و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • ابزار پخت و پز

    خرید اینترنتی و قیمت ابزار پخت و پز آشپزخانه

    داشتن ابزار پخت و پز کامل در آشپزخانه حس بسیار خوبی برای آشپز ایجاد می کند. وقتی که شما می خواهید هنر آشپزی خود را به نمایش بذارید باید ابزار پخت و پز مورد نیاز را نیز در اختیار داشته باشید. ابزار پخت و پز شامل کفگیر ، ملاقه ، چنگال ،کارد، چاقو و.......... میباشد. در این بخش از فروشگاه خونه شو تلاش کرده ایم که از بهترین و خوشنام ترین تولید کنندگان ابزار پخت و پز آشپزخانه محصولاتی را برای شما جمع آوری نماییم. شما به راحتی میتوانید با خرید اینترنتی ابزار پخت و پز آشپزخانه در کوتاه ترین زمان ممکن کالای خریداری شده را محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • لوازم برقی بزرگ آشپزخانه

    خرید اینترنتی و قیمت لوازم برقی بزرگ و لوازم توکار آشپزخانه

    یک آشپزخانه بدون داشتن لوازم برقی تکمیل نخواهد شد مخصوصا لوازم برقی بزرگ آشپزخانه مانند : هود ، اجاق گاز ، فر ، ماشین ظرفشویی ، ماکروفر و ......... این لوازم جز رکن اصلی یک آشپزخانه محسوب می شوند و بسیار کاربردی هستند. پس برای خرید آنها باید دقت نظر کامل را به خرج دهید. در این از خونه شو ما امکان خرید آنلاین لوازم برقی بزرگ آشپزخانه را برای شما فراهم کرده ایم تا ضمن انتخاب از بین بهترین برند های موجود به راحتی هرچه تمام تر وسایل مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خرید نمایید.

  • لوازم برقی کوچک آشپزخانه

    خرید اینترنتی و قیمت لوازم برقی کوچک آشپزخانه

    در آشپزخانه لوازمی مانند توستر ، همزن ، آبمیوه گیری ، مخلوط کن ، چرخ گوشت ، سرخ کن و ...... در دسته لوازم برقی کوچک آشپزخانه جای می گیرند. این لوازم بسیار کاربردی میباشند از تهیه یک آبمیوه طبیعی و گوارا گرفته تا درست کردن سیب زمینی های ترد و خوشمزه سرخ کرده برای غذا. در این قسمت از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو شما امکان خرید آنلاین لوازم برقی کوچک آشپزخانه را دارید. شما به راحتی می توانید لوازم برقی کوچک آشپزخانه را از بین برند های معتبر به صورت اینترنتی خرید نمایید و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • صندلی و میز ناهارخوری

    خرید اینترنتی و قیمت صندلی و میز ناهارخوری

    صندلی و میز ناهارخوری یکی از عناصر تشکیل دهنده خانه هستند مخصوصا زمانی که شما فضای کافی برای چیدن صندلی و میز ناهارخوری خود را در آشپزخانه داشته باشید. امروزه در سبک های مختلف و از جنس های مختلفی تولید و ساخته می شوند که از عوامل تاثیر گذار در قیمت میز ناهارخوری میباشد . شما به راحتی می توانید در مدل های مختلف مناسب با دکوراسیون خانه و آشپزخانه خود صندلی و میزناهارخوری دلخواه خود را به صورتی اینترنتی از خونه شو تهیه نمایید. بسته به بودجه شما ما طیف گسترده ای محصول را در این دسته بندی برای شما فراهم کره ایم از صندلی و میز ناهارخوری ارزان تا مدل ها خاص تر و قیمت بالا.

  • سینک و شیرآلات آشپزخانه

    خرید اینترنتی و قیمت سینک و شیرآلات آشپزخانه

    سینک و شیرآلات آشپزخانه از جمله لوازم بسیار ضروری در آشپزخانه به حساب می آیند. به نحوی که شما یک آشپزخانه بدون سینک و شیرآلات را نمی توانید تصور کنید چون از ماهیت آشپزخانه بدون آنها خبری نیست. امروزه با پیشرفت تکنولوژی تولید ، شاهد ساخت سینک و شیرآلات بسیار چشم نواز و زیبایی هستیم که به زیبایی آشپزخانه نیز کمک می کنند. در این بخش از خونه شو شما می توانید به راحتی با خرید اینترنتی سینک و شیرآلات آشپزخانه از بین صدها محصول از تولید کنندگان مختلف این قسمت از آشپزخانه خود را کامل کنید. با خرید آنلاین سینک و شیرآلات آشپزخانه محصول خریداری شده را در هر کجا تحویل بگیرید.

  • سرو غذا و نوشیدنی

    خرید اینترنتی و قیمت لوازم سرو غذا و نوشیدنی

    لوازم سرو غذا و نوشیدنی یکی از جذابترین محصولات مورد علاقه خانوم ها می باشد. شما برای اینکه دست پخت و هنر آشپزی خود را به نمایش بگذارید نیاز به ظروف لازم برای سرو آن دارید تا ضمن اینکه درخور زحمات شما باشد بسیار زیبا و شکیل نیز باشد تا هم برای میزبان جذاب باشد هم برای میهمان. در این بخش برای شما عزیزان تنوع کاملی از خرید اینترنتی محصولات سرو غذا و نوشیدنی آماده کرده ایم که شامل : ظروف غذا خوری ، ظروف نوشیدنی ، ظرف میوه ، شکلات خوری ، سرویس غذا خوری ، ظروف کریستال و .... شما به راحتی می توانید با خرید آنلاین لوازم سرو غذا و نوشیدنی از خونه شو زینت بخش مجالس خود را کامل کنید.

صفحه
نمایش 1 - 18 از 1949 آیتم