جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

طول

عرض

انتخاب رنگ

سبک

کلاس استفاده

قیمت

31995 تومان - 495015 تومان

محصولات تخفیفی

رنگ و دیوارپوش

1960 محصول وجود دارد
رنگ و دیوارپوش

خرید اینترنتی انواع رنگ و دیوارپوش

دیوار ها یکی از عناصر مهم و حیاطی در دکوراسیون و زیبایی هر محیطی به شمار می روند. پس با توجه به این اهمیت برای پوشش آنها راه حل های مختلفی بسته به سلیقه افراد وجود دارد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو شما به راحتی با خرید اینترنتی رنگ و دیوارپوش که شامل انواع دیوارپوش ها : کاغذ دیواری ، دیوار پو...

خرید اینترنتی انواع رنگ و دیوارپوش

دیوار ها یکی از عناصر مهم و حیاطی در دکوراسیون و زیبایی هر محیطی به شمار می روند. پس با توجه به این اهمیت برای پوشش آنها راه حل های مختلفی بسته به سلیقه افراد وجود دارد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو شما به راحتی با خرید اینترنتی رنگ و دیوارپوش که شامل انواع دیوارپوش ها : کاغذ دیواری ، دیوار پوش MDF ، دیوار پوش PVC ، دیوار پوش پلیمری ، دیوار پوش چرمی ، کاشی و سرامیک ، دیوارپوش سه بعدی را به راحتی می توانید به صورت آنلاین برای دیوار خود محاسبه و خریداری کنید و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

بیشتر

دسته بندی ها

  • کاغذ دیواری

    خرید اینترنتی و قیمت انواع کاغذ دیواری

    از جمله پوشش های زیبا ، جذاب و مورد علاقه برای دیوار ها می توان به کاغذ دیواری اشاره نمود. کاغذ دیواری با طرح و تنوع بالای که دارد بسیار مورد توجه طراحان و معماران نیز قرار گرفته زیرا در اعمال سلیقه و جذابیت رنگی به آنها کمک می کند. شما می توانید از کاغذ دیواری برای پوشش دیوار و یا دفتر کار خود استفاده نمایید. در خرید اینترنتی کاغذ دیواری به این نکته توجه فرمایید که حتما کاغذ دیواری قابل شستشو انتخاب نمایید تا در تمیز کردن آن در آینده به مشکل بر نخورید. از جمله مدل های این کالا می توان به : کاغذ دیواری مدرن ، کاغذ دیواری کلاسیک ، کاغذ دیواری سه بعدی ، کاغذ دیواری اتاق کودک ، پوستر کاغذ دیواری و کاغذ دیواری چاپی و سفارشی اشاره نمود . یکی از مواردی که در خرید آنلاین کاغذ دیواری توجه شما را به خود جلب می نماید ، این است که شما به چه مقدار کاغذ دیواری نیاز دارید؟ این مشکل را در فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما حل کرده ایم . شما برای اولین بار و به راحتی با استفاده از سیستم هوشمند محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری خونه شو ، با وارد کردن طول دیوار تعداد رول مورد نیاز خود را به دست خواهید آورد. قیمت کاغذ دیواری نیز بستگی به جنس تولیدی آن دارد . از متداول ترین مدل های آن میتوان به : کاغذ دیواری قابل شستشو ، کاغذ دیواری PVC و کاغذ دیواری وینیل اشاره کرد.

  • دیوارپوش فومی

    خرید اینترنتی و قیمت دیوار پوش فومی

    استفاده از دیوارپوش فومی در یک قسمت از دیوار منزل و یا محل کار می تواند جلوه بسیار زیبا و شیکی را برای محیط شما به ارمغان آورد. در خرید دیوار پوش فومی به این نکته دقت نمایید که رنگ انتخابی شما حتما با دیگر اجزای تشکیل دهنده محیط شما همخوانی داشته باشد تا تناژ رنگی محیط خود را حفظ نمایید. قیمت دیوارپوش فومی بستگی به جنس و ضخامت آن دارد که شما می توانید در ابعاد و ضخامت های مختلف آن را خریداری نمایید. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما کاربران گرامی امکان خرید آنلاین دیوار پوش فومی را فراهم نموده ایم تا با خیال راحت در ابعاد مختلف بتوانید این کالا را خریداری و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • دیوارپوش PVC

    خرید اینترنتی و قیمت دیوارپوش PVC

    استفاده از دیوارپوش های PVC در ادارات و دفتر کار در چند ساله اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این نوع دیوارپوش به دلیل استحکام فوق العاده و وزن سبک خود بسیار مورد توجه طراحان دکوراسیون و معماران قرار گرفته است . در خرید اینترنتی دیوارپوش PVC به رنگ انتخابی خود حتما دقت نظر کافی را به خرج دهید تا یک تنالیته رنگی مناسب را در محیط خود به دست آورید. قیمت دیوارپوش پی وی سی بستگی به مدل و ضخامت ساخت آن دارد که در تنوع زیادی قابل دسترس میباشد. در این بخش از فروشگاه اینترنتی دکوراسیون خونه شو برای شما امکان خرید آنلاین دیوارپوش PVC را فراهم کرده ایم تا به راحتی فشردن چند کلیک کالای مورد نظر خود را در محل خود تحویل بگیرید. استفاده از دیوارکوب PVC در سالن اجتماعات ، کنفراس ها نیز بسیار کاربرد دارد.

  • دیوار پوش تزئینی

    خرید اینترنتی و قیمت انواع دیوارپوش تزئینی

    از دیگر مدل های دیگر دیوارپوش میتوان به دیوارپوش پلیمری یا فایبرگلاس اشاره کرد. این گونه از دیوارپوش ها که به دیوارپوش تزئینی نیز شهرت دارند ، دارای تنوع بسیاری در طرح و ابعاد هستند. از دیوارپوش فایبرگلاس معمولا برای پوشش قسمتی از دیوار منزل و یا محل کار استفاده میشود که یک تفاوت ظاهری در دیوار ها به وجود آورد. در خرید اینترنتی دیوارپوش تزئینی به رنگ انتخابی خود دقت لازم را به عمل آورید تا ضمن حفظ تناسب رنگ ، مقدار نور محیط خود را نیز حفظ نمایید. در این قسمت از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما عزیزان امکان خرید آنلاین دیوارپوش فایبرگلاس و پلیمری را فراهم کرده ایم تا در کوتاه ترین زمان در ابعاد دلخواه کالای مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

  • دیوارپوش چرمی

    خرید اینترنتی و قیمت دیوارپوش چرمی

    از جمله دیوارپوش های بسیار زیبا و محبوب که مورد توجه مصرف کنندگان و طراحان قرار گرفته است می توان به دیوارپوش چرمی اشاره کرد. این محصول که به دیوارکوب چرمی نیز شناخته می شود به صورت تایل چرمی  و  یا پنل چرمی قابل تهیه میباشد . در خرید اینترنتی دیوارپوش چرمی به این نکته توجه نمایید که حتما رنگی را انتخاب نمایید که به دیگر اجزای محیط شما همخوانی داشته باشد و در صورت کثیف شدن به راحتی قابل تمیز کردن باشد. قیمت پنل چرمی بستگی به ابعاد و مدل آن متفاوت است. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای اولین بار در ایران برای شما عزیزان امکان خرید آنلاین پنل چرمی را در ابعاد گوناگون و دلخواه شما فراهم کرده ایم تا محصول خریداری شده را مطابق میل خود در منزل و یا محل کار خود با راحتی هرچه تمام تر تحویل بگیرید.

  • کاشی و سرامیک

    خرید اینترنتی و قیمت انواع کاشی و سرامیک

    کاشی و سرامیک در ساختمان در قسمت های مختلف بکار گرفته می شود. از جمله محل های استفاده از این محصول می توان به : حمام ، آشپزخانه ، سرویس یهداشتی و حیاط شاره کرد. کاشی سرامیک یکی از زیبایی های منزل و محل کار نیز محسوب می شود.  در خرید اینترنتی کاشی و سرامیک در انتخاب رنگ و مدل آن حتما دقت کافی را به خرج دهید زیرا تعویض آن کار راحتی نیست. قیمت کاشی و سرامیک نیز بستگی به مدل و کارخانه شازنده آن دارد. از معروفترین تولید کنندگان این محصول می توان به : کاشی و سرامیک یزد ، کاشی و سرامیک میبد ، کاشی و سرامیک آشپزخانه ، کاشی و سرامیک پاسارگاد و کاشی و سرامیک اصفهان اشاره نمود. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما عزیزان برای اولین بار به صورت هوشمند امکان خرید آنلاین کاشی و سرامیک را فراهم کرده ایم تا به راحتی هرچه تمام تر و به مقدار مورد نیاز خود اقدام به خرید این محصول بنمایید.

  • دیوارپوش سه بعدی

    خرید اینترنتی و قیمت دیوارپوش سه بعدی

    دیوارپوش سه بعدی یکی از انواع دیوارپوشها می باشد که امروزه در دکوراسیون منزل و محل کار بسیار مورد توجه قرار گرفته و طرفداران بسیار زیادی دارد. در خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی به این نکته دقت فرمایید که حتما مدلی را انتخاب نمایید که با رنگ محیط شما همخوانی داشته باشد و برای تمیز کردن آن نیز مشکلی وجود نداشته باشد. قیمت دیوارپوش سه بعدی بستگی به جنس ساخت آن و شرکت تولید کننده ان دارد.از معروفترین تولید کنندگان  این محصول می توان به : دیوارپوش سه بعدی بست وال اشاره کرد. این محصول به صورت پنل سه بعدی نیز قابل خریداری میباشد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما امکان خرید آنلاین دیوارپوش سه بعدی را فراهم کرده ایم تا شما در ابعاد و اندازه های دلخواه و مورد نیاز خود به راحتی هرچه تمام تر بتوانید این کالا را خریداری و درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • پوستر دیواری

    خرید اینترنتی و قیمت انواع پوستر دیواری

    یکی از ترند های که برای پوشش دکوراسیون دیوار برای محل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، استفاده از پوستر دیواری برای پوشش دیوار ها میباشد. در خرید اینترنتی پوستر دیواری حتما به این نکته دقت نمایید که مدل و سبکی از آن را انتخاب نمایید که به سبک چیدمان و رنگ بندی فضای شما هماهنگی داشته باشد. قیمت پوستر دیواری بستگی به جنس ساخت و ابعاد آن دارد که در مدل های مختلف قابل تهیه میباشد. از مدل های مرسوم این کالا می توان به : پوستر دیواری سه بعدی ، پوستر دیواری منظره پوستر دیواری طرح طبیعت ، پوستر دیواری مدرن و.... اشاره کرد. در این قسمت از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو از میان زیباترین و جدیدترین مدل های این کالا برای شما کاربران گرامی امکان خرید آنلاین پوستر دیواری را در طرح های گوناگون فراهم نموده ایم ، تا با خیالی آسوده مدل مد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

صفحه
نمایش 1 - 18 از 1960 آیتم