جستجو پیشرفته

دسته بندی

دوباره سازی این گروه

تولید کننده

طول

عرض

انتخاب رنگ

انتخاب ابعاد

سبک

کلاس استفاده

قیمت

9990 تومان - 2900010 تومان

محصولات تخفیفی

کالای دکوراتیو

678 محصول وجود دارد
کالای دکوراتیو

خرید اینترنتی انواع کالای دکوراتیو

کالای دکوراتیو یکی از موارد زینت بخش هر خانه میباشد. شما با انتخاب کالای دکوراتیو مناسب هر محیط با توجه به سبک چیدمان به آن محیط روح می بخشید. در این بخش از فروشگاه اینترنتی دکوراسیون خونه شو شما به راحتی می توانید در میان تنوع بالای از کالای دکوراتیو شامل انواع ساعت های تزیینی ، تزیینات لوکس ، گلدان ، تزیینات ...

خرید اینترنتی انواع کالای دکوراتیو

کالای دکوراتیو یکی از موارد زینت بخش هر خانه میباشد. شما با انتخاب کالای دکوراتیو مناسب هر محیط با توجه به سبک چیدمان به آن محیط روح می بخشید. در این بخش از فروشگاه اینترنتی دکوراسیون خونه شو شما به راحتی می توانید در میان تنوع بالای از کالای دکوراتیو شامل انواع ساعت های تزیینی ، تزیینات لوکس ، گلدان ، تزیینات دیوار ، لوازم تزیینی کالای مورد نظر خود را به صورت آنلاین خرید کنید.قیمت کالای دکوراتیو نیز بستگی به جنس ، ابعاد و مدل ساخت آن دارد .  با خرید اینترنتی کالای دکوراتیو شما به راحتی قادر خواهید بود محصول خریداری شده را در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید.

بیشتر

دسته بندی ها

  • ساعت های تزئینی

    خرید اینترنتی و قیمت انواع ساعت های تزیینی

    یکی از وسایل کاربردی که در هر مکانی مانند منزل یا محل کار مورد استفاده قرار می گیرد انواع ساعت است. ساعت های تزئینی ضمن اینکه کارشان نشان داد زمان است ، در زیبایی محیط نیز بسیار نقش دارند و می توانند جلوه بسیار زیبایی به وجود آورند. در خرید اینترنتی ساعت های تزیینی به این نکته دقت نمایید که کالای انتخابی شما از نظر رنگ و مدل مناسب محیط شما باشد . از انواع مدل های ساعت می توان به : ساعت ایستاده ، ساعت دیواری و ساعت رومیزی اشاره کرد. قیمت ساعت تزئینی نیز با توجه به جنس ساخت و برند سازنده آن متفاومت است. در این بخش از فروشگاه اینترنتی دکوراسیون خونه شو تلاش نموده ایم که با گردآوری انواع متنوعی از این محصول امکان خرید آنلاین ساعت تزئینی را برای شما عزیزان فراهم نمایم تا با خیال آسوده در سریعترین زمان ممکن کالای مورد علاقه خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

  • تزیینات لوکس منزل

    خرید اینترنتی و قیمت انواع تزیینات لوکس منزل

    اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید محیط منزل و محل کار شما بسیار خاص و منحصر به فرد جلوه کند ، حتما به قسمت تزیینات لوکس خونه شو یه سری بزنید تا با کالا های لوکس مانند : تلفن کلاسیک ، رادیو کلاسیک و گرامافون و........ هیجان زده بشید. در خرید اینترنتی تزیینات لوکس به این نکته دقت نمایید که حتما سبک مناسب با دکوراسیون داخلی خود را انتخاب نمایید تا از نظر ظاهری دچار ناهمگونی چیدمان نشوید. قیمت تزیینات لوکس منزل معمولا بستگی به کالا و جنس ساخت آن دارد که از تنوع بالای برخوردار است. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا با گردآوری کالا ها و تزیینات لوکس منزل امکان خرید آنلاین تزیینات لوکس را برای شما فراهم نماییم تا با بهترین قیمت و سریعترین روش ممکن کالای خریداری شده خود را در محل کار یا منزل خود تحویل بگیرید.

  • گلدان

    خرید اینترنتی و قیمت انواع گلدان

    در دنیای ماشینی امروز بسیاری از ما برای آنکه جلوه و حال و هوای خوبی به منزل و محل کار خود دهیم به نگهداری گیاهان در غالب گل و درختچه روی آورده ایم. اگر شما نیز از این از دسته افراد هستید در قدم اول ، برای خرید اینترنتی گلدان مورد علاقه خود آماده شوید. قیمت گلدان بستگی به جنس ساخت آن و ابعاد آن دارد. از مرسوم ترین آن ها می توان به : گلدان سرامیکی ، استند گل ، گلدان سفالی ، گلدان پلاستیکی ، گلدان بزرگ و گلدان کوچک اشاره کرد . یک مدل از انواع گلدان که به تازه گی بین دوستداران گل و گیاه بسیار مرسوم شده است تنگ گیاهی میباشد که در تهیه آن از گلدان شیشه ای و سبزیجات زنده استفاده میشود. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو برای شما امکان خرید آنلاین گلدان را از میان تنوع بالای این محصول آماده کرده ایم تا کالای مورد علاقه خود را با بهترین قیمت و سریعترین حالت مکن در مکان دلخواه خود تحویل بگیرید.

  • سطل و جا دستمال کاغذی

    خرید اینترنتی و قیمت سطل و جا دستمال کاغذی

    داشتن یک ست سطل و جا دستمال کاغذی می تواند بسیار وسیله کاربردی و در عین حال یک محصول دکوری برای خانه و یا محل کار شما محسوب شود. در خرید اینترنتی سطل و جا دستمال کاغذی حتما به جنس و رنگ انتخابی خود دقت نظر کامل را به خرج دهید زیرا معمولا این کالا را با رنگ مبلمان و یا میز خود ست می کنند. قیمت سطل و جای دستمال کاغذی معمولا به جنس ساخت آن بستگی دارد که مرسوم ترین آن ها : سطل و جا دستمال کاغذی برنزی و سطل و جا دستمال کاغذی چوبی میباشد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا تنوع کاملی از این محصول را برای شما به ارمغان آوریم تا با خرید آنلاین سطل و جا دستمال کاغذی مورد علاقه خود ، محصول خریداری شده را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • تزیینات دیوار

    خرید اینترنتی و قیمت انواع تزیینات دیوار

    دیوار ها یکی از اجزای تشکیل دهنده هر محیطی به حساب می آیند. پس توجه به دکوراسیون دیوار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در خرید اینترنتی تزیینات دیوار سلیقه ی شما بسیار نقش کلیدی در بخشیدن جلوه دل انگیز و زیبا به دکوراسیون دیوار منزل و یا محل کار شما بازی میکند. تزیینات دیوار شامل بخش ها و لوازم مختلفی می شوند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. شلف دیواری ، تابلو ، آینه ، طاقچه مجازی ، قاب عکس و جا کلیدی در دسته تزیینات دیوار جای می گیرند. از مهمترین بخش ها نیز در دکوراسیون دیوار می توان به : دکوراسیون دیوار پذیرایی ، دکوراسیون دیوار اتاق خواب و تزیین دیوار پشت تلویزیون اشاره کرد . در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو با گرد آوری تنوع عظیمی از کالا های که در زمینه تزیینات دیوار نقش زیادی دارند برای شما عزیزان امکان خرید آنلاین انواع تزیینات دیوار را فراهم نموده ایم تا با خیال راحت از بین صدها کالای موجود در این دسته بندی محصول خریداری شده را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • لوازم تزیینی

    خرید اینترنتی و قیمت انواع لوازم تزیینی منزل

    استفاده از وسایل تزیینی و وسایل دکوری در منزل و محل کار از قدیم مورد توجه انسان ها بوده است. در تحقیق های که به عمل آمده حتی انسان نخستین نیز از یک سری لوازم و اشیا برای تزیین غار و محل زندگی خود استفاده می کرده است. حال که از اهمیت استفاده از این کالا و وسایل آگاه هستید برای خرید اینترنتی لوازم تزیینی منزل خود آماده شوید. قیمت لوازم دکوری معمولا به جنس ساخت آنها مربوط می شود. از جمله این وسایل می توان به : فانوس ، عود و جا عودی ، شمع و جا شمعی ، لوازم دکوری شیشه ای ، لوازم دکوری برنزی اشاره کرد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون منزل خونه شو تلاش کرده ایم تا با فراهم آوردن انواع لوازم دکوری و تزیینی ، امکان خرید اینترنتی وسایل دکوری را برای شما عزیزان فراهم سازیم. لوازم دکوری بوفه و لوازم تزیینی آشپزخانه از جمله دسته بندی این کالا هستند که بین خانوم ها طرفداران زیادی دارا میباشد. 

  • صندوقچه

    خرید اینترنتی و قیمت انواع صندوقچه

    داشتن یک صندوقچه آنتیک و فانتزی در گوشه ای از فضای منزل و یا محیط کار شما می تواند یک حس نوستالوژی و حس خوبی را به شما القا کند. همچنین با داشتن آن زیبایی چشمگیری به محیط شما می بخشد. اگر دوست دارید چنین چیزی را داشته باشید ، با خرید اینترنتی صندوقچه این وسیله را برای خود محیا کنید. قیمت صندوقچه بستگی به ابعاد و مدل آن دارد. با توجه به کمیاب بودن این کالا در بازار ما تلاش فراوانی کرده ایم تا با پیدا کردن تولید کنندگان آن و انتخاب محصول های زیبای آنها امکان خرید آنلاین صندوقچه را برای شما کاربران گرامی فراهم کنیم ، تا به راحتی هرچه تمام تر کالای خریداری شده را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

  • قاب عکس

    خرید اینترنتی و قیمت انواع قاب عکس

    دیدن عکس عزیزان و کسانی که شما آنها را دوست دارید همیشه حس خوبی به آدم میده و ما رو میبره به خاطرات اون عکس. برای اینکه بتوانید این عکس های خاطره انگیز را در جلوی چشم خود نگه دارید و از آنها نگه داری کنید ، نیاز به خرید اینترنتی قاب عکس دارید. قیمت قاب عکس بستگی به ابعاد و مدل آن دارد. از مدل های معروف این کالا می توان به : قاب عکس رومیزی و قاب عکس دیواری اشاره کرد. در هنگام خرید این کالا به مدل و رنگ آن دقت نمایید که با سبک دکوراسیون محیط شما همخوانی داشته باشد. در این بخش از فروشگاه آنلاین دکوراسیون خونه شو تلاش کرده ایم تا زیباترین و جدیدترین مدل قاب عکس را از بهترین تولید کنندگان داخلی و خارجی این محصول برای شما عزیزان گردآوری نماییم ، تا با خرید آنلاین قاب عکس مورد نظر خود محصول خریداری شده را در محل دلخواه خود در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

صفحه
نمایش 1 - 18 از 678 آیتم